تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واردکننده مواد اولیه پلاستیک، ارز گرفت، کالا وارد نکرد

ایلنا: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز گفت: بانک ملی این استان علیه یکی از دریافت کنندگان ارز دولتی شکایت ارائه کرده است.

علی اکبر مختاری گفت: افزود: دراین زمینه پرونده ای به تعزیرات حکومتی البرز مبنی براینکه فردی چندی پیش یک میلیون و ۲۹۰ هزار یورو معادل ریالی ۱۰۳ میلیارد تومان از بانک ملی بابت خرید مواد اولیه پلی کربنات که برای پلاستیک سازی استفاده می شود، از بانک ملی دریافت کرده است.

مختاری گفت: طبق اظهارات بانکی ملی تاکنون این شرکت هیچ گونه مدارک اوراق گمرکی حاکی از ورود کالا به کشور به بانک ارائه نکرده است.

وی خاطرنشان کرد که این فرد و شرکتش مبالغ ارزی را با ۶ ثبت سفارش دریافت کرده اند که متهمان این پرونده تحت پبگرد قانونی قرارگرفته اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واردکننده مواد اولیه پلاستیک، ارز گرفت، کالا وارد نکرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..