تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ فجیع دختر17ساله در شهرک غرب

ساعت 24- نیمه شب گذشته بود که ماموران انتظامی در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از فوت مشکوک دختر ۱۷ ساله‌ای در پی سقوط از طبقه چهارم ساختمانی در خیابان فلامک خبر دادند.

براساس تحقیقات اولیه مشخص شد مادر و دخترخاله این دختر ۱۷ ساله در خانه حضور داشته اند که این اتفاق رخ می‌دهد؛ بنابراین گزارش مادر و دخترخاله دختر نوجوان نیز از این عمل او شوکه شده بودند.

تحقیقات اولیه نشان از این داشت که دختر نوجوان به صورت مشکوکی از طبقه چهارم ساختمان به پایین پرتاب شده است و قبل از رسیدن به بیمارستان آتیه جان خود را از دست می‌دهد.

با تشکیل پرونده‌ای مربوط به این موضوع در دادسرای امور جنایی تهران، تحقیقات اولیه در این زمینه کلید خورده است.

فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ فجیع دختر17ساله در شهرک غرب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..