تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سه راهی مجید حسینی؛ ترابوزان، بوندس‌لیگا و پیشنهاد ۳ میلیاردی استقلال

ایران ورزشی: اگر مجید حسینی سال قبل در استقلال ماند، اول به خواست خودش بود چون تیمش را دوست داشت و هر تیم ایرانی دیگر که پیشنهاد داد، پاسخ حسینی منفی بود. حسینی البته با وساطت مهدی رحمتی با استقلال ادامه داد و در تمام جزییات قرارداد، رحمتی حضور داشت.

استقلالی‌ها فکر نمی‌کردند که مجید اینقدر پیشرفت کند و در مسیر تازه‌اش تا این اندازه جدی باشد. حسینی یک سال هیچ حرفی نزد و فقط بازی کرد. بازی با هدفی بزرگ، همان هدفی که به آن دست یافت، بازی در جام جهانی.
افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال سال قبل با مدیربرنامه‌های حسینی توافق کرد که حسینی با صد هزار دلار به اروپا برود و برای انتخاب تیم آسیایی جدید، دویست هزار دلار بپردازد.

البته حسینی تنها بازیکن استقلال است که هیچ وقت برگه‌های قرارداد را به او ندادند و توفیقی دستور داده بود قرارداد در اختیار بازیکن قرار نگیرد. رفتاری عجیب که می‌توانست منجر به بی‌اعتمادی بازیکن نسبت به باشگاه شود. او شاید تنها بازیکن در استقلال است که طی ۴ سال هنوز نمی‌داند چقدر پول گرفته و صورتحساب مالی را مثل قرارداد و اخیرا مثل پاسپورت به او نداده‌اند.

سه راهی مجید حسینی؛ ترابوزان، بوندس‌لیگا و پیشنهاد ۳ میلیاردی استقلال

یک سال دیگر از حضور حسینی در استقلال در چنین شرایطی گذشت و جام جهانی از راه رسید. استقلال بابت مجید حسینی از جام جهانی ٢٣٠ هزار دلار درآمد داشته، مبلغی بیشتر از آنچه مجید از استقلال دریافت کرده است. استقلال اما در برخورد با ستاره جوانش ماجراها را درست مدیریت نکرد. برای مجید هم پی‌در‌پی پیشنهاد رسیده، پیشنهادهایی که تا الان مجید حسینی رد کرده، از قطر و یونان و روسیه و اتریش. اولویت مجید این بوده که در یک لیگ خوب و یک تیم خوب بازی کند. حسینی حتی در نخستین جلسه هفته قبل به رضا افتخاری گفته بود که تا شنبه صبر کنید و اگر پیشنهاد خوبی نداشتم حتما در استقلال می‌مانم چون مهم پیشرفت منطقی‌ است، نه صرفا لژیونر شدن.

افتخاری اما زیر همه حرف‌هایش زد و گفت قرارداد داری و باید در استقلال بمانی. ادعایی که خیلی زود ثابت شد چقدر بیراه بود.

حالا اما ترابوزان اسپور به طور جدی حسینی را می‌خواهد ولی تا الان هیچ صحبت رسمی بین مجید و مسوولان ترابوزان انجام نشده و هنوز هم معلوم نیست که او بماند یا برود. دیروز یک پیشنهاد از بوندس‌لیگا هم رسید، به غیر از این، حسینی دو پشنهاد هم از بلژیک و اسپانیا دارد.

ولی قرار بر این شد که به ترکیه برود و بعد از صحبت دوباره با وینفرد شفر و بعد با افتخاری تصمیم نهایی را بگیرد. البته شرط اول و آخر این بوده که به هیچ عنوان توفیقی در جریان نباشد و دخالت نکند.

پیشنهاد جدید از بوندس‌لیگا شاید دریچه تازه‌ای برای پیشرفت حسینی باشد. پیشنهاد ۳ میلیاردی استقلال برای مجید البته فرصت بدی نیست اما باید دید که او این پشنهاد را بهترین گزینه می‌داند یا خیر.

استقلال اگر بتواند مجید حسینی را حفظ کند، شاید یک راه را برای نجات از بحران این روزهایش طی کرده باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سه راهی مجید حسینی؛ ترابوزان، بوندس‌لیگا و پیشنهاد ۳ میلیاردی استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..