تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قطارهایی که پرواز می‌کنند +فیلم

قطارهایی که پرواز می‌کنند+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت Akka Technologies ویدئویی مفهومی از سیستم جدید حمل و نقل خود با نام Link &Fly منتشر کرده است.

این کمپانی در طرح نوآورانه خود هواپیمایی را با قابلیت اتصال و انفصال واگن‌هایی را شبیه به بالن ارائه کرده و هدف این پروژه را سرعت بخشیدن به فرآیند سوار شدن مسافران به هواپیما و جابه‌جایی کالا‌ها در فرودگاه‌ها اعلام کرده است. اطلاعات منتشر شده از این پروژه نشان می‌دهد که چگونه ماشین‌هایی به شکل واگن قطار پس از بارگیری و یا سوار شدن مسافران در سکو‌های مخصوص فرودگاه با خروج از محل سکو‌ها به قسمت زیرین هواپیما متصل شده و پس از آن با هواپیما به پرواز درمی‌آیند.

قطارهایی که پرواز می‌کنند+ فیلم

کمپانی Akka  با اتشار این فیلم مفهومی از طرح خلاقانه خود جایزه بهترین فیلم را در جشنواره بین‌المللی Etoiles در پاییز سال گذشته از آن خود کرد. در حال حاضر محققان و مهندسان Akka امیدوارند با توسعه فناوری‌های این کمپانی چشم‌انداز شرکت‌های حمل‌و‌نقل فعال در حوزه هوافضا را تغییر دهند. در واقع در صورت اجرایی شدن این پروژه تحولی عظیم در ادغام صنعت حمل‌و‌نقل ریلی و هوایی ایجاد می‌شود.

پیوند و پرواز(Link & Fly) می‌توانند برای بهبود طراحی هواپیماها نیز استفاده شود. مدیرعامل Akka گفت: هواپیماهایی که در نتیجه این طرح تولید خواهد شد کارآمدتر، کم سروصداتر و دارای آلودگی کمتری هستند. آقای مدیر عامل در ادامه افزود: طرح‌های ما مشریان را به آینده هدایت می‌کند. وسیله نقیله کمپانی Akka  توانایی پرواز تا ارتفاع 12131 متر از سطح زمین با حداکثر سرعت 965 کیلومتر بر ساعت را دارد. طول هوایپما 33.8 متر و ارتفاع آن 8.2 متر خواهد بود. این هواپیما در حالت بارگیری می‌تواند به عنوان یک هواپیما بدون سرنشین نیز عمل کند.

باتوجه به  چنین طرح‌های در حوزه حمل‌ونقل و سرمایه‌گذاری شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگی همچون ناسا و اوبر باید انتظار تغییری عظیم در صنعت جابه‌جایی کالا و مسافر در آینده را داشته باشیم.

در ادامه فیلم طرح مفهومی شرکت Akka را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: ایده تاکسی‌های پرنده در آینده به واقعیت می‌پیوندد؟ +تصاویر

بیشتر بخوانید: از سال ۲۰۲۵ با تاکسی هوایی به مقصد می‌روید

انتهای پیام/

ادغام حمل‌ونقل ریلی و هوایی؛ تحولی شگرف در صنعت حمل‌ونقل



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قطارهایی که پرواز می‌کنند +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..