تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیاست شیطانی «معامله‌ی قرن» تحقق پیدا نخواهد کرد +سخن نگاشت

رهبریبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در آستانه‌‌ی ایام حج و شروع اعزام حجاج بیت‌الله‌الحرام به سرزمین وحی، دست‌اندرکاران و کارگزاران حج کشورمان، صبح امروز با رهبر انقلاب دیدار کردند.

مقام معظم رهبری در این دیدار نکات مهمی را گفتند که در ادامه قسمتی کوتاه از سخنان ایشان را که به صورت سخن نگاشت در سایت دفتر حفظ و نشر آثار ایشان منتشر شده را مشاهده می‌کنید.

حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند:

"امروز دنیای اسلام به یک‌صدایی احتیاج دارد. تفرقه ممنوع است، چون دشمن بر دنیای اسلام متمرکز شده است. از آن طرف فشار بر یمن، از آن طرف فلسطین و این سیاست شیطانی و خبیث که اسمش را گذاشته اند«معامله‌ی قرن». البته بدانند که این سیاست هرگز تحقق پیدا نخواهد کرد."

رهبری

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیاست شیطانی «معامله‌ی قرن» تحقق پیدا نخواهد کرد +سخن نگاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..