تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Family Locator – GPS Tracker 16.5.4 – برنامه ردیاب پر امکانات اعضای خانواده مخصوص اندروید !

دانلود امروز 1+

تاریخ انتشار دوشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۷

1

نسخه 16.5.4

دوست داشتن 1

Family Locator – GPS Tracker v16.5.4 – اپلیکیشن ردیاب پر امکانات اعضای خانواده اندروید
نسخه اصلی و رسمی برنامه تقدیم شما عزیزان

تمامی ما در زندگی خود به برخی از افراد بیش از حد علاقه داریم و می خواهیم بدانیم در هر زمانی کجا هستند؛ یا اینکه والدین به نسبت نگرانی خود علاقه دارند مکان فرزندانشان را در هر زمانی مشاهده کنند. با توجه به این نیاز ها توسعه دهندگان نیز اقدام به ساخت اپ های مختلفی کرده اند که قصد معرفی یکی از بهترین ان ها را داریم. Family Locator – GPS Tracker عنوان یک ردیاب پر امکانات اعضای خانواده می باشد که توسط Life360 برای اندروید منتشر شده است. این برنامه به شما کمک می کند در هر زمانی مکان دقیق هر کدام از اعضای خانواده خود یا دوستانتان را مشاهده کرده و بدانید به سمت چه مکانی در حال حرکت هستند! گروه هایی از دوستان و یا آشنایانتان ایجاد کنید و با اجازه دسترسی به آن ها بگذارید از امنیت شما مطلع شوند. یکی از مهم ترین امکانات موجود در این اپ حدس مدت زمان رسیدن دوستانتان به مکان مورد نظر است ؛ به گونه ای که تنها کافیست مقصد خود را تعیین کنید و پیش بینی هایی دقیق را متناسب با سرعت دوستان خود دریافت نمایید. لوکیشین هر فرد با آیکون مخصوص به خود نمایش داده می شود و همه چیز به صورت 24 ساعته زیر نظر است.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Family Locator – GPS Tracker اندروید :

یافتن و دنبال کردن موقعیت دقیق اعضای خانواده بدون هیچ گونه خطایی توانایی قرار دادن آیکون های خاص برای هر کدام از افراد ایجاد گروه هایی از دوستان و یا اعضای خانواده خود پیش بینی هایی دقیق از زمان رسیدن دوستان خود به مقصد مد نظرشان استفاده از آخرین فناوری موجود برای نمایش مکان در زمان واقعی زیر نظر گرقتن دوستانتان به صورت 24 ساعته توانایی یافتن دستگاه های هوشمند گم شده

اپلیکیشن Family Locator – GPS Tracker با برخورداری از امکانات و قابلیت هایی متنوع توانسته است با بیش از 10 میلیون از سراسر جهان امتیاز 4.4 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه اصلی آن را از وبسایت پر طرفدار فارسروید دریافت نمایید ؛ این برنامه به درخواست شما عزیزان معرفی شده است .

تغییرات نسخه v16.5.4 :

* برطرف سازی مشکلات و بهبود عملکرد برنامه

Family Locator - GPS Tracker




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Family Locator – GPS Tracker 16.5.4 – برنامه ردیاب پر امکانات اعضای خانواده مخصوص اندروید !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..