تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کیلین‌ام‌باپه؛ پدیده جوان جام جهانی روسیه

کیلین‌ام‌باپه؛ پدیده جوان جام جهانی روسیه کیلین ام‌باپه «Kylian Mbappé» زاده ۲۰ دسامبر ۱۹۹۸، بازیکن فوتبال اهل فرانسه است. از باشگاه‌هایی که او در آن بازی کرده می‌توان به موناکو و پاری سن ژرمن و همچنین تیم ملی فوتبال فرانسه اشاره کرد. کیلین ام باپه ۱۹ ساله، دومین فوتبالیست نوجوان تاریخ است که موجب برد تیم اش (فرانسه) در مقابل کرواسی شد و جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ را بالای سرش گرفت. کیلین‌ام‌باپه؛ پدیده جوان جام جهانی روسیه

کیلین ام‌باپه در دوران کودکی


او متعلق به خانواده‌ای ورزشکار است که از همان دوران کودکی، به عنوان پدیده‌ای در دنیای فوتبال شناخته شد. پله، بازیکن سابق فوتبال اهل برزیل، هنرنمایی فوق العاده او در روز یکشنبه را تحسین کرد. او چهارمین گل تیم فرانسه در مقابل کرواسی را به ثمر رساند و تیم فرانسه را برای بار دوم برنده جام جهانی کرد. این گل، یکی از ۴ گلی بود که او در بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ وارد دروازه حریف کرد. گل‌های دیگر او شامل یک گل به پرو و ۲ گل به آرژانتین بوده است.

کیلین‌ام‌باپه؛ پدیده جوان جام جهانی روسیه
شاید خیلی‌ها نام او را به تازگی شنیده باشند، اما او حتی در دوران کودکی خود نیز، چون ستاره‌ای در دنیای فوتبال می‌درخشید. او در دوران کودکی در باشگاه‌های محلی خود در حومه پاریس، فوتبال بازی می‌کرد و آنقدر حرفه‌ای بود که مربی اش از همان روز اول او را ستاره فوتبال نامید. کیلین‌ام‌باپه؛ پدیده جوان جام جهانی روسیه
ام باپه به عنوان بهترین بازیکن جوان جام جهانی 2018 شناخته شد پدر او، ویلفرید، یک فوتبالیست و مربی بود، از این رو کیلین از همان دوران کودکی در مسیر این ورزش قرار گرفت. او حتی در دوران نوپایی خود نیز تحت آموزش‌های پدرش بود. مادرش، فایزا لاماری، نیز یکی از بازیکنان حرفه‌ای و تاثیرگذار هندبال بود. برادر‌های او نیز هر کدام در تیم‌های مورد علاقه شان فوتبال بازی می‌کنند. برادر بزرگ‌تر او برای تیم ترکیه بازی می‌کند و برادر کوچکترش، با ۷ سال اختلاف سنی، عضو باشگاه فوتبال پاری سن ژرمن است. کیلین‌ام‌باپه؛ پدیده جوان جام جهانی روسیه

ام باپه و نیمار در باشگاه پاریسن ژرمن


مربی قبلی کیلین، آنتونیو ریکاردی، در مورد کیلین می‌گفت: «کیلین از سن ۶ سالگی فوتبال را با من آغاز کرد. او از بازیکنان هم سن خودش بسیار بهتر و حرفه ای‌تر بود. دریبل‌هایی که او می‌کرد فوق العاده حرفه‌ای و بسیار سریع‌تر از دیگران بود.»

در سن ۱۲ سالگی، کیلین در مرکز فوتبال کلیرفونتین برتر فرانسه آموزش خود را آغاز کرد. در سن ۱۴ سالگی، یعنی قبل از زمانی که دبیرستان خود را به پایان برساند و دیپلم بگیرد، به باشگاه حرفه‌ای موناکو پیوست. پس از موناکو، او وارد باشگاه پاری سن ژرمن شد و نام خود را به عنوان گران‌ترین فوتبالیست نوجوان جهان ثبت کرد. ارزش او چیزی حدود ۱۸۰ میلیون یورو محاسبه شده است.

کیلین‌ام‌باپه؛ پدیده جوان جام جهانی روسیه

امباپه بازیکن باشگاه  فرانسوی پاریسن ژرمن


او در روز یکشنبه، در بازی فرانسه مقابل کرواسی، گل کاشت و به عنوان جوان‌ترین بازیکنی که جام جهانی را بالای سرش گرفت، در تاریخ فوتبال درخشید. پله پس از تماشای بازی او در توییتر خود نوشت: «اگر کیلین به ثبت چنین رکورد‌های درخشانی ادامه دهد، مجبورم می‌کند که بار دیگر وارد میدان شوم...»

پس از پیروزی در جام جهانی، کیلین گفت: «این تازه اول راه است! من می‌خواهم بهتر از این باشم. البته انکار نمی‌کنم که پیروزی در جام جهانی شروع خوبی برای من می‌تواند باشد.»

ترجمه: پردیس بختیاری

منبع: برترینها




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کیلین‌ام‌باپه؛ پدیده جوان جام جهانی روسیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..