تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارتباطات فرصت مناسبی برای معرفی فرهنگ ایرانی است

گروه اجتماعی- رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: نسل جدید ارتباطات فرصت ارزنده‌ای است تا ضمن حفظ فرهنگ غنی خود، دیگر فرهنگ‌ها را هم بشناسیم و از این فرصت برای معرفی فرهنگ ایرانی بهره بریم.

به گزارش ایکنا از یزد، عباس ملازینلی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد شب گذشته در برنامه شب فیروزه ای با اشاره به اینکه تئاتر در شهر جهانی یزد مورد توجه شهروندان است بیان کرد: یزدی ها زبان مخاطب را به نیکی می شناسند و رابطه خوبی با تئاتر دارند.
وی افزود: هنرمندان تئاتر در شهر جهانی یزد درسال های متمادی با فعالیت در گونه های مختلف این هنر ارزشی توانسته اند در سطح کشور رتبه های ارزشمندی را کسب کنند و خوش بدرخشند.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد خودبسندگی شهروندان یزدی را عاملی بر ثبت جهانی این شهر عنوان کرد و گفت: یکی از دلایلی که سبب شد جهان، یزد را به عنوان شهرجهانی بپذیرد؛ خودبسندگی یزد و مردمان این دیار در ادوار مختلف تاریخ است.
وی افزود: با مطالعه تاریخ یزد شاهد هستیم که در وهله ای از تاریخ مغول ها این دیار را ویران کردند اما این شهر همچون ققنوسی سر از ویرانی و آتش بیرون آورد و با همان اصالت خود را مانا و پویاتر ساخت.
ملازینلی با تاکید بر اینکه نسل امروز شهروندان یزدی باید فرهنگ مقاومتی را که نیاکان ما در بطن کویر داشته اند، زنده نگه دارند تصریح کرد: جهانی شدن یعنی خودمان باشیم و فرهنگ اصیل یزدی را پاس داریم و در حفظ این فرهنگ تلاش کنیم.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد ارتباطات در دهکده جهانی را فرصت مناسبی برای معرفی فرهنگ ایرانی دانست و گفت: نسل جدید ارتباطات فرصت ارزنده ای است تا با فرهنگ های جدید آشنا شده و با حفظ فرهنگ غنی خود، دیگر فرهنگ ها را هم بشناسیم و بفهمیم و البته با این شناخت فرهنگ خود را نیز واکسینه کنیم.
ملازینلی با بیان اینکه وظیفه شهروندان و مسئولان با ثبت جهانی یزد مضاعف شده است؛ بر حفظ و ارتقای فرهنگی دارالعباده یزد تاکید کرد.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارتباطات فرصت مناسبی برای معرفی فرهنگ ایرانی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..