تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حجاب یک اسلحه است

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از بسیج آیت الله غیاث الدین طه‌محمدی در دیدار اعضا ستاد هفته عفاف و حجاب در جمع تعدادی از زنان سپاه انصارالحسین(ع) و بسیجیان، ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار داشت: مسئله زن از دیدگاه اسلام و قرآن بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه دنیای غرب زن را همچون کالای بی‌ارزش تنزل داده‌اند، گفت: ما نتوانستیم آنطور که باید مسئله زن را استخراج کنیم و در این زمینه هم خود زنان بی‌تاثیر نیستند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: عمده ترین کار تربیتی بر دوش زنان است، پدران در این زمینه نقشی ندارند و ثلث نقش مادر است، وقتی یک خانم سالار خانواده و عفیف است تمام آن خانواده سالم است.

وی تصریح کرد: بسیاری از صالحان و شهدا به خاطر مادران بافضیلت به آن درجه رسیدند و بسیاری از آنها که به عقوبت رسیدند به خاطر مادران ناصالح بوده است.

محمدی خاطرنشان کرد: یک زن با فضیلت، باایمان و باتقوا از نظر وجودی در پیشگاه خدا از هزار مرد باتقوا بهتر است؛ امام (ره) از یک مادر بافضیلت و رشید به این مقام رسیده است.

وی در خصوص عفاف و حجاب ابراز داشت: عفاف و حجاب یک اسلحه است باید از این اسلحه به خوبی کار کشید، رشادت‌های حضرت زینب(س) در تمام عرصه‌ها سرلوحه عفاف و حجاب است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به جهاد زن در ادامه تاکید کرد: جهاد زن شرایطی است که خوب شوهرداری کند، امروز یکی از دلایلی که آمار طلاق بالا می‌رود این است که بانوان آئین شوهرداری نمی‌دانند و مادران به فرزندان خود یاد نمی‌دهند و دانشگاه نیز به این مورد توجهی ندارد.

وی یادآور شد: امروز دنیای استکبار زن را ذلیل و زمین گیر کرده و ارزش او را پائین آورد و از او در راستای خواسته‌های حیوانی خود استفاده می‌کند؛ در اروپا  مادر و همسر حرمتی ندارد و این اسلام است که گفته «بهشت زیر پای مادران است» چراکه مادران نقش سازنده‌ای دارند.

محمدی با بیان اینکه امروز مسئولیت انقلاب، نظام، خون شهدا و امام (ره) خیلی سنگین است، گفت: اگر ما خوب عمل کنیم برنده هستیم و عملکرد خوب ما باعث می‌شود که طرف مقابل منفعل و شرمنده شود.

وی ابراز داشت: عملکرد زنان ما باید بر اساس موازین اسلامی باشد چراکه رفتار خوب عملکرد انسان را خوب می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه ما باید انتظار داشته باشیم مردم یک روز حزب اللهی می‌شوند، تصریح کرد: زنان رشید اسلام همیشه در جبهه و پشت جبهه در هشت سال دفاع مقدس همراه رزمندگان بودند و به آنان کمک می‌کردند و این همان عشق و وفا است.

وی در پایان گفت: امروز مسئولیت ما مسئولیت سنگینی است اما اجر بالایی دارد؛ امید است که زنان ما ادامه دهنده راه حضرت معصومه(س) باشند و در آن مسیر حرکت کنیم و اگر در این راه یک نفر را هدایت کنیم بسیار خوب است.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حجاب یک اسلحه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..