تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف و معدوم سازی 200 کیلوگرم گوشت از رستوران های مهریز

200 کیلوگرم گوشت غیر بهداشتی از چرخه مصرفی شهروندان خارج و از بروز تبعات سوء عرضه محصولات بی کیفیت به مصرف کنندگان جلوگیری شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد رئیس شبکه دامپزشکی مهریز گفت : با توجه به اینکه اطمینان از سلامت فراورده های خام دامی مورد استفاده در رستوران ها و تضمین کیفیت و سلامت آن ها یکی از وظایف اداره دامپزشکی می باشد و در راستای حصول به این امر مهم اداره دامپزشکی بازدید از تمامی این واحدهای عرضه را در دستور کار قرار داده و نسبت به شناسایی متخلفین و برخورد با آنان صریحا اقدام می نماید.
نجیب الله محمدی افزود: در اجرای این مهم ناظرین دامپزشکی 200 کیلوگرم گوشت غیر بهداشتی مکشوفه در رستوران ها را معدوم و از ورود آن به چرخه مصرفی شهروندان و مسافران جلوگیری کردند.
وی ادامه داد : با توجه به افزایش دمای هوا و تاثیر گرما بر ایجاد شرایط فساد گوشت، صاحبان رستوران ها باید نسبت به شرایط حمل و نقل و نگهداری گوشت نهایت دقت را داشته باشند و با رعایت موازین بهداشتی در عرضه غذای سالم به هم نوعان ؛ از بروز مسمومیت و بیماری در شهروندان جلوگیری نمایند.
وی در پایان با تأکید بر آنکه گزارش های مردمی می توانند نقش موثری در جلوگیری از فعالیت متخلفین داشته باشد خواستار همکاری شهروندان در این زمینه شد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف و معدوم سازی 200 کیلوگرم گوشت از رستوران های مهریز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..