تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر اطلاعات در جمع مردم زنجان

وزیر اطلاعات: ملت ایران زیر سایه ننگ سلطه استکبار زندگی نمی کند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز زنجان؛حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید محمود علوی با حضور در مسجد النبی شهر زنجان پس وزیر اطلاعات در جمع مردم زنجاناز ادای فریضه نماز مغرب وعشاء در جمع نماز گزاران با تبریک دهه کرامت و با  اشاره به جایگاه ایران در جهان به برکت انقلاب اسلامی وداشتن حق تصمیم گیری  برای خود که به برکت شعار هیهات من الذله امام حسین ( ع)  بدست آمده است افزود: ملت ایران زیر سایه ننگ سلطه  دیگران زندگی نمی کند وبه  گفته امام راحل ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد.

 دکتر علوی با اشاره به دشمنی قدرتهای کفر با ایران  به علت اهتزاز پرچم اسلام گفت: دشمنان با جنگ تحمیلی وانواع تحریم ها نتوانسته اند ملت ایران را به زانو در آورند وبا هدایت  مقام معظم رهبری  هر روز سنگر به سنگر پیشروی کرده است واکنون سردمدار مبارزه با کفر جهانی است.

 وزیر اطلاعات افزود: به یاری خداوند در این مرحله نیز سربلند خواهد بود ودشمنان بدانند که ملت ایران را نمی توانند به زانو در آورد و در برابر کفر واستکبار می ایستد وسیلی های  پی در پی را به صورت آنان می کوبد

 وی با اشاره به خیال باطل رییس جمهور حقیر وپست آمریکا برای به میز مذاکره کشاندن جمهوری اسلامی گفت: ننگ وشکست عاید استکبار،رژیم صهیونیستی ودشمنان جبهه مقاومت وایران اسلامی خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر اطلاعات در جمع مردم زنجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..