تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رفتار عجیب ماموران پلیس جورجیا تا آیفونی که 48 ساعت در اعماق اقیانوس روشن ماند!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

2 افسر پلیس ایالات متحده که در جورجیا برای دستگیری یک زن از روشی آنلاین و عجیب استفاده کرده بودند مورد بازخواست مقامات مافوق خود قرار گرفتند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سهام «ZTE» پس از توافق های فعلی در خصوص لغو تحریم های ایالات متحده رشدی چشمگیر را در بازار فناوری ثبت کرد. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بریتانیا رقمی  بالغ بر 3،3 میلیون دلار را برای ساخت و پشتیانی از فضاپیما در اسکاتلند هزینه خواهد کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت رولز رویس نسل جدید تاکسی های پرنده خود را رونمایی کرد. این تاکسی پرنده می تواند یک انقلاب آشکار در حوزه تکنولوژی های خودرو محسوب شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت آمازون برای حفاظت از سلامت مردم و کمک به تغذیه آنان برنامه هایی ویژه دارد. این شرکت مدتی است که در بخش فروش مواد غذایی بسیار پررنگ عمل کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

در یک اتفاق منحصر به فرد ، یک دستگاه تلفن همراه آیفون7 پس از آن که به مدت 48 ساعت در اعماق آب اقیانوس پرتاب شد دوام آورد و همچنان روشن ماند. این موضوع به حیرت انگیز ترین خبر روز تبدیل شده است. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ایلان ماسک در تلاش است تا از طریق حمایت از برخی احزاب سیاسی به حمایت از حقوق بشر بپردازد. اما چگونه؟مشروح خبر را اینجا بخوانید. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رفتار عجیب ماموران پلیس جورجیا تا آیفونی که 48 ساعت در اعماق اقیانوس روشن ماند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..