تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری کارگاه های تاب آوری اجتماعی برای خانواده ها

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ کلثوم غفاری مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: کارگاه‌های تاب آوری اجتماعی و توان افزائی یکی از مهمترین نیاز‌های ضروری برای خانواده‌ها است که طی مدت برگزاری اثرات مثبتی بر دوام خانواده‌ها داشته است.

وی افزود: توان افزایی و توسعه ظرفیت‌های جامعه مدنی، تاب آوری اجتماعی و استرس از سرفصل‌های این کارگاه‌های آموزشی است که بنا داریم به صورت مداوم در همه شهر‌های استان آن را برگزار کنیم.

غفاری گفت: سال گذشته هم این طرح با حضور ۱۹ تشکل غیردولتی در ۱۴ شهرستان برگزار شد و امسال هم به خاطر استقبال مخاطبان، معاونت امور زنان و خانواده ابلاغ و تکرار کرده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: در نظر داریم این طرح را امسال در مناطق آسیب پذیر شهرستان گرگان، گنبد، آق قلا، علی آباد، کردکوی، بندرترکمن و رامیان برگزار کنیم.

انتهای پیام/م

کارگاه های تاب آوری اجتماعی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری کارگاه های تاب آوری اجتماعی برای خانواده ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..