تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش دادگستری گلستان برای بازگشت معوقات بانکی به بیت المال

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال استان را نیز بر عهده دارد گفت: بررسی پرونده چهار شرکت که در سال‌های ۸۹ تا ۹۰ بیش از ۷ میلیارد تومان تسهیلات ریالی و بیش از ۴ میلیون یورو تسهیلات ارزی برای واردات مواد اولیه تولید دریافت کرده اند آغاز شده است.

وی افزود: صاحبان این شرکت‌ها نه تنها کالایی وارد نکرده اند، بلکه اقساط وام خود را نیز نپرداخته اند.

این مقام ارشد قضایی استان گفت: برخی بدهکاران بانکی با طولانی کردن زمان مزایده‌ها و ارزیابی غیر واقعی املاک و دارایی‌ها به دنبال تاخیر پرداخت معوقات بودند.

وی گفت: درجلسه با اداره کل ثبت اسناد و املاک استان مقرر شد روند مزایده و کارشناسی‌ها تسریع و ارزیابی‌ها دقیق‌تر شود.

هاشمیان گفت: املاکی که افراد به عنوان وثیقه در اختیار بانک قرار داده اند، چند برابر قیمت واقعی آن ارزش گذاری شده است و همین امر هم پس گرفتن معوقات از بدهکاران بانکی را با مشکل مواجه کرده است.

هادی هاشمیان گفت: در یک مورد از این پرونده‌ها، کسی که وام دریافت کرده، کارگر کارخانه را به عنوان ضامن معرفی کرده و عجیب‌تر این که بانک هم پذیرفته است.

انتهای پیام/م

بازگشت معوقات به بیت المال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش دادگستری گلستان برای بازگشت معوقات بانکی به بیت المال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..