تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه یابی ۴ هنرجوی کردستانی به مرحله نهایی نوزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، مهدی نامدار با اعلام این خبر گفت: با اعلام نتایج مرحله اول داوری کشوری برای حضور در آزمون عملی نوزدهمین دوره جشنواره هنر‌های تجسمی شاخه فنی وحرفه‌ای ۴ نفر از هنرجویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای استان به مرحله نهایی این جشنواره راه یافتند.
 وی گفت: سارینا طهماسبی در رشته پویا نمایی شخصیت سه بعدی، صدف گلشنی در رشته پویا نمایی طراحی فضا و صحنه دو بعدی و آذین فرجی در رشته پویا نمایی متحرک سازی دو بعدی هر سه از هنرستان هنر‌های زیبا ناحیه یک سنندج و ثنا لطفی در رشته فتوگرافیک تصویرسازی دستی از هنرستان حمکت ناحیه یک سنندج به مرحله نهایی جشنواره نوزدهم راه یافتند.
 نامدار ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به هنرجویان هنرستان‌های فنی حرفه‌ای استان از تلاش و زحمات هنرجویان، اولیا، هنرآموزان، مدیران و کلیه عوامل آموزشی و اجرایی هنرستان ¬ها، کارشناسان حوزه آموزش¬های فنی و حرفه‌ای در مناطق و استان¬، ناظران و داوران و ... که در امر برنامه ریزی و اجرای نوزدهمین دوره جشنواره هنر‌های تجسمی هنرستان¬‌های فنی و حرفه‌ای استان مشارکت داشتند تقدیر و تشکر کرد.
 معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در پایان ابراز امیداورای کرد هنرجویان راه یافته به مرحله نهایی کشور موفق به کسب رتبه‌های برتر شوند.
 ضمنا مرحله نهایی کشوری این جشنواره در روز‌های ۸ الی ۱۰ مرداد ماه ۹۷ در استان چهارمحال بختیاری به میزبانی شهر کرد با شرکت ۱۷۲ نفر از هنرجویان برگزیده مرحله اول کشوری برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/م

هنرجویان کردستانی به مرحله نهایی نوزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی راه یافتند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه یابی ۴ هنرجوی کردستانی به مرحله نهایی نوزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..