تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توقف ۸ ماهه اقلام مورد نیاز نساجی خوی در گمرک/ قطعی برق موجب تحمیل خسارت میلیاردی به نساجی شد

ساعت: 10:25 منتشر شده در مورخ: 1397/04/25 شناسه خبر: 1386598

کارشناس صنعت و معدن اداره صنعت، معدن و تجارت خوی گفت: کارخانه نساجی خوی به دلیل قطعی برق متحمل خسارات میلیاردی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا یوسف علی میرزالو در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار داشت: کارخانه نساجی خوی که از سال های گذشته در این استان فعالیت دارد، در ابتدا به عنوان کارخانه نخ ریسی مشغول بوده که پس از سال ۸۵ با حضور سرمایه گذار شخصی در این واحد اقدام به توسعه واحد شده است.

وی، افزود: در سال گذشته بیش از ۱۰۰ مجوز خرید دستگاه های جدید صادر شده به گونه ای که امروز این واحد با ۱۰۰ درصد ظرفیت خود در حال فعالیت است.

کارشناس صنعت و معدن اداره صنعت، معدن و تجارت خوی، عنوان کرد: تولید سالانه این واحد در بخش تولیدات پنبه ای ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار مترمکعب، پارچه جین سبک و سنگین ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار مکعب و نیز در بخش ریسندگی انوع نخ ۴ هزار و ۳۰۰ تن است.

وی، گفت: در سال‌های گذشته برخی تجار با همکاری دلال‌ها ضمن خروج این کالا به ترکیه، اقدام به واردات فرآوری شده همان کالا کرده اند که مشکلات متفاوتی را برای این واحد به بار آورده است.

علی میرزالو، بیان داشت: این واحد امروز با فعالیت ۴۰۰ نفر در روند معمولی کار خود قرار دارد و در آینده اقدام به استخدام ۵۲۰ نفر خواهد کرد.

وی، در خصوص اهم مشکلات نساجی خوی، خاطرنشان کرد: ۱۵ میلیارد ریال در راستای توسعه این واحد صنعتی از کارگروه روستایی تصویب شده و همچنین درخواست وام ارزی داده شده است.

کارشناس صنعت و معدن اداره صنعت، معدن و تجارت خوی، تاکید کرد: قطعی برق در روزهای اخیر باعث وارد شدن خسارت چند میلیاردی به این واحد شده و این در حالی است که مکاتبات بسیاری با شرکت توزیع نیروی برق استان صورت گرفته اما تاکنون نسبت به حل این بحران اقدامی انجام نداده‌اند.

وی، گفت: در سال های گذشته پنبه مورد نیاز این واحد صنعتی از گمرک سرخس وارد می شد که مسئولین این واحد درخواست دادند تا واردات پنبه از گمرک خوی انجام گیرد ولی متاسفانه این گمرک همکاری لازم را در راستای ترخیص کالاها نداشته است.

علی میرزالو، ابراز داشت: اقلام ورودی کارخانه بیش از ۸ ماه است که در گمرک خوی متوقف شده و مسئولین این گمرک همکاری لازم را برای ترخیص انجام نمی دهند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توقف ۸ ماهه اقلام مورد نیاز نساجی خوی در گمرک/ قطعی برق موجب تحمیل خسارت میلیاردی به نساجی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..