تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش بینی تولید 600 هزار تن گندم از مزارع اردبیل

ساعت: 19:16 منتشر شده در مورخ: 1397/04/25 شناسه خبر: 1386886

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی اردبیل خبر داد؛

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان اردبیل از برداشت 600 هزار تن گندم از مزارع این استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سبلان‌ما، احمد شهریار پیش از امروز در بازدید از مزارع گندم خلخال،از پیش‌بینی تولید بیش از 600 هزار تن گندم از سطح مزارع و زمین‌های کشاورزی استان اردبیل خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته خرید محصول مازاد بر نیاز کشاورزان در استان انجام شده است.

وی با اشاره به پایان برداشت گندم در اراضی شمالی استان اردبیل گفت: برداشت محصول گندم  در مناطق جنوبی و مرکزی در حال انجام است، اما در برخی مناطق سردسیری هنوز آغاز نشده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان اردبیل تصریح کرد: امسال بیش از 305 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان اردبیل شامل 235 هزار هکتار دیم و 170 هزار هکتار آبی امسال زیر کشت محصول گندم رفت.

وی خاطر نشان کرد: خرید تضمینی گندم در استان اردبیل در 10 شهرستان و در  56 مرکز خرید و با قیمت تضمینی هر کیلو  13 هزار ریال انجام می‎شود .

 طبق اعلام این مسئول گندم های خریداری شده از کشاورزان اردبیلی پس از خرید در سیلوهای دولتی و نیز بخش خصوصی و اتحادیه تعاونی‌های روستایی انبار و ذخیره‌سازی خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش بینی تولید 600 هزار تن گندم از مزارع اردبیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..