تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رضایت ۹۱ درصدی مخاطبان از برنامه ۲۰۱۸

فردوسی‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

زعادل فردوسی‌پور تهیه‌کننده و مجری  تلویزیون، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ساخت ویژه برنامه ۲۰۱۸ و رضایت مردم گفت: ساخت این برنامه سنگین، سخت و طاقت‌فرسا بود؛ با این حال نتیجه کار مثبت بود و خدا را شکر خروجی برنامه مورد توجه مردم قرار گرفت. طبق آمار، برنامه ۲۰۱۸ رضایت ۹۱ درصدی مخاطبان را به همراه داشته است. 

وی افزود: همواره همراهی مردم انگیزه ما را برای ادامه کار بیشتر می‌کند و باعث می‌شود، سختی و بی‌مهری‌ها را فراموش کنیم.

این تهیه‌کننده در خصوص نبودن خود در یک برنامه خاطرنشان کرد: بارها گفته‌ام؛ قرار بود مهمانی در برنامه ما حضور پیدا کند و من تنها برای رایزنی در این باره ساعاتی را در برنامه حضور نداشتم.

انتهای پیام/

فردوسی پور از همراهی مردم گفت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رضایت ۹۱ درصدی مخاطبان از برنامه ۲۰۱۸»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..