تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ برانکو به مصاحبه مودریچ با خبرآنلاین

پاسخ برانکو به مصاحبه مودریچ با خبرآنلاین

ورزش > لیگ برتر - سرمربی قرمزها می‌گوید افتخار می‌کند مودریچ شاگرد او بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مودریچ بهترین بازیکن جام جهانی بعد از نایب قهرمانی کرواسی در روسیه در گفت و گو با خبرآنلاین از برانکو تعریف کرد و گفت افتخار می کند شاگرد او بوده است. همچنین دالیچ هم گفت امیدوار است برانکو با پرسپولیس قهرمان آسیا شود. وقتی خبرنگاران در این باره از برانکو پرسیدند پاسخ داد: «من از آنها بابت صحبت‌هایشان تشکر می‌کنم، من هم افتخار می‌کنم که مودریچ بازیکن من بوده، او از همان موقع استعدادش را نشان داد. همینطور آقای دالیچ که از مکتب شهر واراژدین بالا آمد.»
برانکو همچنین به مصاحبه ای که کی روش قبل از جام جهانی درباره رونالدو و مودریچ کرده بود واکنش نشان داد. کارلوس در آن مصاحبه گفته بود 40 روزه رونالدو نه ولی مودریچ می سازد. برانکو حالا می‌گوید: «من مودریچ را ساختم!»

252 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ برانکو به مصاحبه مودریچ با خبرآنلاین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..