تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حاج بیگی: برای باشگاه پرسپولیس تعویق بازی سوپرجام بلامانع است

  به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق اعلام سازمان لیگ برتر، بازی سوپرجام میان تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس روز 29 تیرماه است اما باشگاه استقلال به علت حضور در اردوی ترکیه مخالف برگزاری این دیدار در موعد مقرر است. همچنین گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس هم اعلام کرده  که این باشگاه به شرطی موافق تغییر زمان این بازی است که بعد از پایان محرومیت سرخپوشان پایتخت برگزار شود. 

محمدرضا حاج بیگی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: پرسپولیس از اول برای این بازی اعلام آمادگی کرد و هواداران هم انتظار دارند که بازی سوپرجام در موعد مقرر برگزار شود اما تیم استقلال شرایط این بازی را مهیا ندیده است و ما هم با این تیم همراه هستیم و برگزاری این بازی در زمان دیگری برای باشگاه پرسپولیس بلامانع است. به هر حال هر زمانی که سازمان لیگ  اعلام کند حاضر هستیم تا این بازی را انجام بدهیم. 

او در پایان درباره اینکه سازمان لیگ قصد دارد این بازی را در روز 29 تیرماه برگزار کند، خاطر نشان کرد: به هر حال ما تابع سازمان لیگ هستیم و مشکلی برای بازی در روز 29 تیرماه نداریم. 

بیشتر بخوانید: 

واكنش زمانى به شرط پرسپوليسى ها درباره سوپر جام

حاجی بیگی: بیرانوند برای عشق به هواداران در پرسپولیس ماند

انتهای پیام/ 

اظهارات حاجی بیگی درباره بازی سوپر جام 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حاج بیگی: برای باشگاه پرسپولیس تعویق بازی سوپرجام بلامانع است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..