تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اهدای نشان ویژه ناپلئون به ستاره‌های فرانسه

ورزش سه: تیم ملی فرانسه دیروز موفق شد با برتری 2-4 مقابل کرواسی به قهرمانی جام جهانی روسیه 2018 دست پیدا کند و حالا رئیس جمهور این کشور می خواهد از آنها تقدیر به عمل آورد.

اهدای نشان ویژه ناپلئون به ستاره‌های فرانسه

اهدای نشان لژیون دونور که در قرن هجدهم و از سوی ناپلئون بناپارت آغاز شد، بالاترین نشان لیاقت در کشور فرانسه به شمار می آید و ماکرون اینگونه قصد دارد بازیکنان و کادر فنی تیم ملی را مورد ستایش قرار دهد.

البته زمان اهدای این نشان هنوز مشخص نیست و احتمالا به این زودی ها این مراسم برگزار نخواهد شد اما قرار است اعضای تیم ملی فرانسه به کاخ الیزه دعوت شده و ماکرون این نشان را به آنها اهدا کند.

تیم ملی فرانسه بیست سال قبل برای اولین بار در خانه خود موفق به فتح جام جهانی شده بود و دیروز و در روزی که امانوئل ماکرون بارها با خوشحالی های خود سوژه عکاسان شد، آنها برای دومین بار در تاریخ، جام جهانی را به خانه بردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اهدای نشان ویژه ناپلئون به ستاره‌های فرانسه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..