تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی بازی UFC 3

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بازی های مبارزه ای جزء آن دسته از بازی هایی محسوب می‌شود که هیچگاه طرفداران خود را از دست نمی دهد و هر روز که می گذرد شرکت های بازی سازی نهایت توانشان را در ساخت و طراحی بهترین بازی ها  به کار می گیرند تا بازار را بدست آورند و هر روز یک بازی جدید وارد بازار می شود و به دنبال مخاطبانش می گردد.

به همین سبب باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد در این روزهای تابستانی برخی از بازی های موجود در بازار را به شما معرفی نماید و امروز به سراغ معرفی بازی UFC 3 رفته است، پس با ما همراه باشید.

معرفی بازی UFC 3

بازی UFC 3

همه ما با بازی‌های مبارزه‌ای خاطراتی را داریم. از سری Mortal Kombat گرفته تا بازی‌های WW2K که یک تجربه خوب از کشتی کج را ارائه می‌کرد. این بار به سراغ UFC و نسخه جدید آن یعنی ufc۳ رفتیم که دستپخت الکترونیک آرتز است و واقعا بازی مبارزه‌ای خوبی است، اما مثل همیشه دارای مشکلاتی است.

بیشتر بخوانید: خطری بزرگ در کمین میلیونها دستگاه اندرویدی 

در حالی که الکترونیک آرتز در سری بازی‌هایی مثل فیفا سراغ موتور فراست‌بایت رفته، در بازی EA Sports UFC ۳ کماکان از موتور قدیمی‌تر بازی‌های ورزشی این شرکت یعنی ایگنایت استفاده شده است.

با این حال بازی در نمایش‌های خود گرافیک نسبتا خوبی داشت و نمی‌توان این مساله را یک ایراد برای این اثر دانست.

اصلی‌ترین تفاوت این بازی در مقایسه با نسخه‌های قبلی سری، اضافه شدن یک بخش Career با نام G.O.A.T است که در آن، در نقش یک مبارز تازه‌کار قرار می‌گیرید و باید به مرور زمان مراحل پیشرفت و ترقی را طی کنید.

معرفی بازی UFC 3

مشابه بخش داستانی برخی از دیگر بازی‌های ورزشی EA، در این قسمت فعالیت شما فقط به مبارزه کردن خلاصه نمی‌شود و باید مثلا سعی کنید تعداد فالوور‌های خودتان را در شبکه‌های اجتماعی افزایش دهید یا با اقداماتی، محبوبیت بیش‌تری به دست بیاورید.

دانلود کنید: جنگی تمام عیار در تلفن همراه 

UFC ۳ بر پایه همان ویژگی‌هایی بنا شده که در نسخه‌های قبلی معرفی شده بودند و یک سری المان جدید هم در بازی شاهد هستیم که کمک زیادی به بهتر شدن آن کرده‌اند.

در واقع UFC ۳ در تمامی بخش‌هایش یک تجربه عالی از مبارزات MMA ارائه می‌کند و فرقی نمی‌کند که در آن یک مبارزه ساده در برابر یک دوست را تجربه کنید یا اینکه سراغ یک مبارزه در بخش داستانی بروید؛ چرا که بازی در هر حالتی بسیار لذت‌بخش است.

UFC ۳ موفق شده کاری کند که وارد شدن به زمین مبارزه‌های MMA بسیار جذاب بنظر برسد. متاسفانه، بازی اصلا به خودش زحمت نمی‌دهد تا بلکه نیمی از توانایی‌های بازی را برای یک تازه وارد آشکار کند. اگرچه بدون استفاده از این فنون آسمان به زمین نمی‌آید، اما این مهم، باعث می‌شود که پس از مدتی، احساس خستگی و زدگی کنید، و رنگ و روی دیسک آن برایتان تکراری شود.

معرفی بازی UFC 3

این یعنی، UFC ۳ با دستان خودش، نیمی از لذت و هیجان گیم‌پلی خودش را از شما پنهان خواهد کرد. جدا از این بحث اما، گیم‌پلی UFC ۳ به طرز شگفت‌انگیزی حرفه‌ای و دقیق طراحی شد؛ دقیقآً شگفت‌انگیز!

مسئله را کمی روشن تر بیان می کنیم:

هر ضربه‌ای که شما در طول بازی می‌خورید، تقریباً یک حالت جداگانه برای دفاع کردن دارد، هر نقطه از بدن دارای قدرت و توانایی‌های متفاوت است و هر مبارز، استامینای خاص خودش را داراست.

دانلود کنید: بازی جذاب Football Strike 

حتی فاصله‌ها نیز نقش بزرگی در مبارزاتتان ایفا می‌کنند و یک سانتی‌متر دورتر یا نزدیک‌تر بودن به حریف، می‌تواند سرنوشت مشت‌هایتان را تغییر دهد.

این واژه‌ها و تعاریف، آنقدر در بازی مهم هستند که اگر خیال ترک بازی را در سر نداشته باشید، به جایی می‌رسید که برای هر مبارزه، یک استراتژی خاص دست و پا کنید. هر مبارز، نقاط ضعف و قوت دارد و قبل از شروع مسابقه، آنالیز کردن او حرف اول را می‌زند.

نوار استامینای شما، نقش فوق‌العاده مهمی را داراست؛ به این صورت که اگر بخواهید با بی‌فکری و بدون حتی یک برنامه خاص به مصاف دشمن بروید، باید قبل از شروع مسابقه خودتان را شکست خورده بدانید!

معرفی بازی UFC 3

مشت و لگد زدن بدون توجه به نوار استقامت باعث خالی شدن نوار شما و در نتیجه باعث متحمل شدن ضربات جبران ناپذیری خواهد بود، پس، بهترین راه حل این است که یک استراتژی کارآمد و عالی ترتیب بدهید.

پس، از هوشتان تمام استفاده را ببرید! حرکات حریف را بخوانید و براساس آن، دفاع مناسب را پیاده کنید.

ببینید: پدر منچ ایران 

یادتان باشد که تظاهر به ضربه زدن، راه حل خوبی برای فریب حریف است و تمامی برنامه‌های او را به هم می‌ریزد؛ و البته که همه اینها، در کنار جو عالی مسابقات صد‌ها برابر زیباتر می‌شوند. الکترونیک آرتز تلاش زیادی کرده تا در UFC ۳ مشکلات و ایراد‌های نسخه قبلی را برطرف کند و در این راه اقدامات خوبی هم مثل سیستم مبارزه و ضربه‌زنی جدید و بهبود بخش Career را شاهد هستیم.

با این حال بازی هنوز هم یک سری مشکلات دارد و مثلا شاهد ایراد‌های فیزیکی یا انیمیشن‌های مشکل‌دار هستیم و حالت آلتیمیت تیم-مانند بازی هم تجربه جالبی به شمار می‌رود. با در نظر گرفتن این مشکلات، می‌توان گفت که UFC ۳ بهترین تجربه ممکن را ارائه نمی‌کند، اما در بین نسخه‌های این سری، بهترین تا به امروز است.

دانلود کنید: خلافکاران حرفه ای را در 150 ماموریت دستگیر کنید

UFC ۳ تا به امروز بهینه‌ترین نسخه این سری به شمار می‌رود و در آن کم‌تر شاهد باگ‌های مسخره یا ایراد‌های فنی آزاردهنده هستیم. به همین دلیل هم با اینکه UFC ۳ تغییرات خیلی زیادی در مقایسه با نسخه قبلی نداشته، اما متعادل‌ترین و بهینه‌ترین تجربه ممکن برای طرفداران این مجموعه به شمار می‌رود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی بازی UFC 3»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..