تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش روسیه به اتهام دخالت در برگزیت

خبرگزاری مهر: به نقل از تاس، وزارت خارجه روسیه امروز دوشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: خروج انگلیس از اتحادیه اروپا (برگزیت) موضوعی داخلی و مرتبط با این کشور بوده و لذا متهم کردن روسیه به دخالت در این فرایند خبری پوچ و کذب است.

در بیانیه وزارت خارجه روسیه در این خصوص آمده است: مقاله منتشره در روزنامه «آبزِروِر» (Observer) به تاریخ ۸ ماه جاری میلادی درباره ۱۱ بار دخالت مقامات مسکو در برگزیت بی اساس است.

لازم به ذکر است، روابط غرب با روسیه در سال ۲۰۱۴ میلادی و به دنبال بازالحاق شبه جزیره کریمه به روسیه به دنبال همه پرسی در این منطقه به سردی گرائید.

در این راستا، مقامات برخی از کشورهای غربی به متهم کردن روسیه به دخالت در امور داخلی خود می کوشند تا اجماع برای اعمال تحریم های بیشتر علیه مسکو را ایجاد نمایند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش روسیه به اتهام دخالت در برگزیت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..