تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ زن جوان توسط همسرش به خاطر تخم مرغ!

ساعت 24-چند تخم مرغ نپخته به زندگی مشترک 12 ساله ی زوجی پایان داد ، زن جوان بینوا به دلیل مسئله ای ساده توسط همسرش کشته شد.

به نقل از سایت رسمی میرور؛ روز گذشته فردی به نام "ناونییت شوکلا" 33 ساله از کشور هندوستان که دارای وضعیت جسمانی نامناسب بود،پس از گذشت یک شب در بیرون از خانه برای صبحانه در خانه حاضر می شود.

وی برای صبحانه از همسرش درخواست تخم مرغ می کند و اما همسرش قبول به تهیه و فراهم کردن تخم مرغ نمی کند که پس از کمی بحث،مرد 33 ساله که دارای حال نامطلوب و نامناسبی بود به همسرش که به مدت 12 سال با یکدیگر ازدواج کرده بودند،شلیک می کند که متاسفانه وی را به قتل می رساند.

همچنین گفته شده است که وی با استفاده از اسلحه و مجوز پدرش به همسر خود شلیک کرده است و پلیس نیز در شب گذشته مرد 33 ساله هندی را دستگیر کرده تا بتواند اطلاعات بیشتری را در این زمینه کسب نماید.

طبق آخرین اطلاعات،در زمان این اتفاق کسی در خانه حضور نداشته و این زن و شوهر در خانه تنها بودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ زن جوان توسط همسرش به خاطر تخم مرغ!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..