تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واكنش زمانى به شرط پرسپوليسى ها درباره سوپر جام

واكنش زمانى به شرط پرسپوليسى ها درباره سوپر جامبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  در حالى كه پيش از اين استقلالى ها خواهان لغو ديدار سوپر جام در تاريخ بيست و نهم تير ماه بودند در همين راستا گرشاسبى مدير عامل پرسپوليس براى لغو اين بازى شرط گذاشت.

گرشاسبى اعلام كرد در صورتى حاضر به لغو بازى هستند تا اين بازى پس از اتمام محروميت از نقل و انتقالات برگزار شود كه استقلالى ها هم با اين مسئله موافقت كردند.

زمانى عضو هيئت مديره باشگاه استقلال درباره شرط پرسپوليسى ها بيان كرد :ما از ابتدا مشكلى براى برگزارى بازى نداشتيم اما با هماهنگى سازمان ليگ نمايندگان هر ٢ باشگاه با جلسه اى كه برگزار مى كنند  تا تاريخ ديگرى را براى بازى مشخص  كنند.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام / 

واکنش عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره بازی سوپر جام 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واكنش زمانى به شرط پرسپوليسى ها درباره سوپر جام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..