تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش سازمان لیگ به لغو دیدار سوپرجام

واکنش سازمان لیگ به لغو دیدار سوپرجامبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درحالیکه از ساعاتی پیش خبری مبنی بر موافقت باشگاه پرسپولیس با تعویق دیدار سوپرجام به شرط برگزاری این بازی پس از نیم فصل رقابت های لیگ برتر منتشر شده و حتی برانکو ایوانکوویچ هم به این موضوع واکنش نشان داد اما همچنان سازمان لیگ روی برگزاری این بازی در تاریخ ۲۹ تیر اصرار دارد.

سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت و گویی کوتاه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیان کرد: از نظر ما هیچ اتفاق جدیدی درباره برگزاری سوپرجام رخ نداده است. برنامه این بازی را ۳ ماه پیش به باشگاه های استقلال و پرسپولیس اعلام کردیم اما نمی دانم مدیران آنها چگونه در فاصله ۴ روز مانده به برگزاری بازی چنین تصمیم هایی می گیرند.

با این تفاسیر باید دید آیا این بازی در تاریخ اعلام شده قبلی برگزار می شود یا فشارهایی که برای لغو سوپرجام وجود دارد در نهایت منجر به تعویق آن می شود.

بیشتر بخوانید:فتاحی:در صورت تصویب هیات ریسه سهمیه صعود به لیگ برتر افزایش پیدا می کند

انتهای پیام/

اظهار نظر فتاحی درباره بازی سوپر جام 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش سازمان لیگ به لغو دیدار سوپرجام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..