تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلسه ۴ ساعته تاج و کی‌روش در مسکو

ورزش سه: رئیس فدراسیون فوتبال دیدار فینال جام جهانی را به دعوت رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال در مسکو و ورزشگاه لوژنیکی نظاره کرد. مهدی تاج پس از پایان دیدار تیم های فرانسه و کرواسی، نشستی با کارلوس کی روش برقرار کرد.

در این جلسه که بیش از 4 ساعت به طول انجامید، رییس فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی درباره روند آماده سازی این تیم برای حضور در رقابت های جام ملت های آسیا بحث و تبادل نظر کردند.

در همین حال، رییس فدراسیون فوتبال، روز پنجشنبه گذشته درباره برنامه ریزی های آتی تیم ملی جهت حضور قدرتمندانه در جام ملت های آسیا و همچنین موضوع بازیکنان سرباز تیم ملی، نشستی را با وزیر ورزش و جوانان برگزار کرده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلسه ۴ ساعته تاج و کی‌روش در مسکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..