تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شب فرهنگی تهران در برج میلاد برگزار می شود

شب فرهنگی تهران در برج میلاد برگزار می شودبه گزارش حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛دلاور بزرگ نیا مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان تهران گفت : ویژه برنامه شب های فرهنگی تهران در روزهای 22 و 23 تیرماه در جشنواره چارسوق برج میلاد برگزار می شود.

 مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران افزود: در شب فرهنگی تهران سعی می شود آداب و رسوم و هنرهای سنتی و بومی و جاذبه های تاریخی و فرهنگی به هموطنان معرفی شود .

بزرگ نیا ادامه داد : تهران به عنوان پایتخت، میزبان اقوام مختلفی از سراسر کشور است ، اما باید گفت که تهران مانند سایر استان ها آداب و رسوم ، گویش ، لباس محلی و غذاهای محلی خود را دارد که برای حفظ و معرفی آن باید تلاش کرد.

وی ادامه داد: عرضه مستقیم صنایع دستی در حمایت از تولید ملی در سی رشته هنری از جمله تراش شیشه ، سفالگری ،البسه محلی ، سراجی سنتی ،احجام چوبی،گلیم بافی و نگارگری به صورت تولید زنده برگزار می شود.

بزرگ نیا با بیان اینکه شب فرهنگی تهران از تاریخ ۲۲ تیرماه به مدت پنج شب در برج میلاد تهران برگزار می شود،گفت : اجرای موسیقی سنتی ،پذیرایی به سبک میهمان نوازی ایرانی، از دیگر برنامه هایی است که در شب فرهنگی تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/

برپایی شب فرهنگی در برج میلاد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شب فرهنگی تهران در برج میلاد برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..