تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فورد موستانگ ایگل اسکادران GT رونمایی شد

فورد در فستیوال سالانه‌ی گودوود (Goodwood) از مدل جدیدی از موستانگ با نام ایگل اسکادرات GT رونمایی کرد که این خودرو ۷۰۰ اسب بخار قدرت دارد.

فورد در فستیوال گودوود امسال از مدل جدید موستانگ با نام ایگل اسکادران (Eagle Squadron) رونمایی کرد. رونمایی از این خودرو به نوعی ادای احترام فورد به صدمین سال تاسیس نیروی هوایی سلطنتی بریتانیا است. این خودرو با همکاری یکی از رانندگان با تجربه و بسیار حرفه‌ای مسابقات دیریفت با نام واگن گیتن (Vaughn Gittin) طراحی شده است و به خوبی می‌توان اثرات ایده‌ها و نظرات او را در این خودرو پیدا کرد به طوری که شاهد استفاده از کیت بدنه بسیار پهن در این خودرو هستیم که این کیت بدنه با نام RTR شناخته می‌شود.

Ford Eagle Squadron Mustang GT

البته تغییرات فورد موستانگ تنها محدود به اسپویلر جلو و جلوپنجره‌ی مخصوص RTR نیست بلکه طراحان این کیت آیرودینامیکی برای آن رکاب‌های جانبی آیرودینامیک و باله‌ی عقب مخصوصی را نیز در نظر گرفته‌اند. رنگ‌ آمیزی این فورد موستانگ نیز بسیار خاص است و درست همانند رنگ آمیزی هواپیماهای ایگل اسکادران اسپیت فایر متعلق به جنگ جهانی دوم است.

Ford Eagle Squadron Mustang GT

 داخل کابین نیز راننده‌ی فورد موستانگ ایگل اسکادران از امکاناتی همانند صندلی‌های اسپرت ساخت ریکارو و لوگوی ایگل اسکادران بهره‌مند است. یکی از جذاب‌ترین بخش‌هایی که در کابین این فورد موستانگ ویژه می‌توان مشاهده کرد این است که برخی قطعات همانند اهرم تعویض دنده از قطعات جنگنده‌ی F-35 لایتینگ ساخته شده‌اند و نشان خودرو نیز که از جنس آلومینیوم است و دقیقا از همان آلومینیومی ساخته شده است که در هواپیمای اسپیت فایر به کار رفته است. اما مهم‌ترین مشخصه‌ی این خودرو بخش فنی آن است. جایی که شاهد به کارگیری یک پیشرانه‌ی V8 با حجم ۵ لیتر هستیم که به کیت سوپرشارژر ساخت واحد فورد پرفورمنس مجهز شده است. این سوپر شارژر موجب شده است تا قدرت تولیدی این پیشرانه به ۷۰۰ اسب بخار و گشتاور آن به ۸۲۶ نیوتون متر افزایش پیدا کند. برای انتقال نیرو به چرخ‌های عقب هم از یک جعبه‌ دنده‌ی شش سرعته‌ی دستی استفاده شده است. اکسل عقب این خودرو نیز به طور ویژه توسط واحد فورد پرفورمنس طراحی شده است.

Eagle Squadron Mustang

همچنین تغییراتی نیز در سیستم تعلیق فورد موستانگ ایجاد شده است تا هندلینگ آن در مقایسه با مدل استاندارد افزایش پیدا کند. برای اینکار از کمک فنر‌های قابل تنظیم ساخت مگن راید بهره‌گیری شده است. همچنین میل موجگیر ساخت RTR نیز بر روی این خودرو نصب شده است. در انتها شاهد به کارگیری رینگ‌های ۲۰ اینچی RTR Aero 7 در این خودرو هستیم که این رینگ‌ها به روش فورج‌کاری تولید شده‌اند و برروی آن‌ها  لاستیک‌های نیتو NT555 قرار گرفته‌اند.

Ford Eagle Squadron Mustang GT

مجموعه‌ی این تغییرات سبب شده است تا ارتفاع این خودرو در مقایسه با مدل استاندارد موستانگ چند میلی‌متری پایین‌تر باشد. این فورد موستانگ اولین رونمایی خود را در فستیوال گودوود امسال تجربه می‌کند و علاقه‌مندانی که در  ایالت ویسکانزین حضور داشته باشند هم شانس دیدن این خودروی خاص و ویژه را خواهند داشت.

Eagle Squadron Mustang Eagle Squadron Mustang Eagle Squadron Mustang Eagle Squadron Mustang Eagle Squadron Mustang Eagle Squadron Mustang Eagle Squadron Mustang Eagle Squadron Mustang Eagle Squadron Mustang Eagle Squadron Mustang Eagle Squadron Mustang Eagle Squadron Mustang Eagle Squadron Mustang Eagle Squadron Mustang Eagle Squadron Mustang Eagle Squadron Mustang Eagle Squadron Mustang Eagle Squadron Mustang Eagle Squadron Mustang Eagle Squadron Mustang



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فورد موستانگ ایگل اسکادران GT رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..