تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رویای پرواز با خودروی پرنده محقق شد +فیلم

رویای پرواز با خودروی پرنده محقق شد + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر خودروهای پرنده پیشتر تنها در فیلم های علمی تخیلی دیده می‌شدند، به نظر می‌رسد این رویا اکنون توسط یک شرکت آمریکایی به  حقیقت تبدیل شده است.

به تازگی یک استارت آپ آمریکایی از خودروی پرنده ای با نام "Black fly " رونمایی کرده است که  می توان به آسانی آن را در آسمان به حرکت در آورد. این خودرو  قادر است پس از هر بار شارژ شدن،  25 مایل (40 کیلومتر)  را بپیماید و حداکثر سرعت آن به 62 مایل بر ساعت ( 100 کیلومتر بر ساعت) می رسد. بلک فلای تک سرنشین است و برای راننده آن یک کابین از جنس پلاستیک شیشه در نظر گرفته شده است. این خودرو پرنده قادر به حرکت در جاده ها نیست و تنها در آسمان حرکت می کند.

بیشتر بخوانید: سیستم ضد سرقتی که کابوس سارقان حرفه‌ای است! +فیلم 

بنا به اعلام استارت آپ آمریکایی که مخترع این خودرو است مدل های اولیه آن گران است اما در آینده قیمت آن معادل یک ماشین مسابقه خواهد رسید. این خودروی پرنده دارای 8 سیستم محرک ( موتور) است که در دو طرف بال آن قرار گرفته اند. جالب اینکه برای رانندگی با این خودرو   نیازی به گواهینامه خلبانی نیست و بنا به گفته سازنده آن مشتریان تنها باید یک برنامه آموزشی اولیه را بگذرانند.

انتهای پیام/

ساخت خودروی پرنده توسط یک استارت آپ آمریکایی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رویای پرواز با خودروی پرنده محقق شد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..