تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس جمهوری که رپ می‌خواند +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قربانعلی بردی محمدوف رئیس جمهور ترکمنستان در جهت پیشرفت ورزش در کشورش دست به اقدام جالبی زد. او شعری را سرود و از نوه اش خواست تا به زبان انگلیسی هم ترجمه کند. کریمقلی نوه 16 ساله آقای رئیس جمهور پس از آهنگسازی، به همراه پدر بزرگش به سبک رپ این آهنگ را اجرا کردند.

اسم این آهنگ «ترکمنستان ورزشی» است که در مورد افتخارات ورزشی ترکمنستان و همچنین توصیف طبیعت بی نظیراین کشور گفته شده است. پدربزرگ و نوه پس از اجرای این موسیقی ،کلیپ ضبط شده را در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند.

انتهای پیام/

خوانندگی رئیس جمهور ترکمنستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس جمهوری که رپ می‌خواند +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..