تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپل در هند کمتر از یک‌ میلیون آیفون فروخت

به گزارش خبرآنلاین، این در حالی است که اپل دست به ساخت و عرضه آیفون باقیمت پایین در این کشور زده است اما به نوشته بلومبرگ، همچنان راه درازی برای فتح بازار هند پیش رو دارد.{لینک}{لینک}

با تغییر ساختار مدیریتی 3 نفر از مدیران در هند این کمپانی را ترک کرده‌اند. اپل تنها 2 درصد از سهم بازار موبایل در هند را در اختیار دارد، درحالی‌که سال 2017 بیش از 3.2 میلیون آیفون فروخته بود و حالا صحبت از رقمی کمتر از یک‌میلیون است.

هند سومین بازار بزرگ موبایل در دنیا است که تعرفه‌های سنگینی روی گوشی وضع کرده و بین 15 تا 20 درصد نیز به قیمت تمام‌شده افزوده می‌شود و مردم ترجیح می‌دهند به‌سوی سامسونگ و شائومی بروند تا آیفون!

اپل کارخانه تولید آیفون SE و 6 را در هند دایر کرده تا بتواند بر مشکل قیمت غلبه کند اما همچنان پشت سر رقبا راه می‌رود.

شبکه 4G در هند رو به توسعه بوده و بازار بسیار خوبی است که تیم کوک مدیر اپل از آن مطلع بوده و سعی کرده است روی آن سرمایه‌گذاری کند.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپل در هند کمتر از یک‌ میلیون آیفون فروخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..