تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به نظر شما چه کسی گلدان را شکسته است؟

برترین‌ها: شاخه‌ای از روانشناسی که به شخصیت و انواع آن در میان افراد می‌پردازد روانشناسی شخصیت نامیده می‌شود. آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا دو نفر با شخصیت‌های مختلف دوستان نزدیکی می‌شوند و چرا افرادی با شخصیت‌های یکسان دشمن خونی می‌شوند؟ این تست به سوال شما پاسخ می‌دهد. کافیست به تصویر زیر خوب نگاه کنید و بگویید به نظر شما چه کسی گلدان را شکسته است؟ هیچ سرنخ یا عنصر تعیین کننده‌ای در تصویر وجود ندارد که جواب واقعی را به شما نشان دهد. در واقع هیچ جواب صحیحی وجود ندارد. فقط باید یکی را انتخاب کنید تا در مورد ویژگی‌های شخصیتی‌تان بگوییم.

به نظر شما چه کسی گلدان را شکسته است؟

کودک ۱

کودک اول بدیهی‌ترین گزینه است. دیگران به او نگاه می‌کنند و او سرش را به نشانه پشیمانی خم کرده است. اما شاید او کسی باشد که همیشه سرزنش و قربانی دیگران می‌شود و هر وقت شاهدی وجود ندارد همه انگشت‌های اتهام به سوی او می‌گردند. شاید هم خیلی فروتن و فداکار است و همیشه اشتباهات دیگران را به گردن می‌گیرد. شاید هم عمدا در تصویر اینطور نشان داده شده که ما باور کنیم او مقصر است، اما در واقع این طور نیست. به هر حال هیچ پاسخ دقیقی وجود ندارد.


اگر این شخص را انتخاب کرده باشید به نظر می‌رسد به جزئیات دقت می‌کنید و فرد مسئولیت پذیری هستید. شما بسیار مراقب همه چیز و همه کس در اطرافتان هستید.

به نظر شما چه کسی گلدان را شکسته است؟

کودک ۲

به نظر می‌رسد او از همه بچه‌ها بزرگ‌تر است و احتمالا وقتی مادرش کار دارد از خواهر و برادر‌های کوچکترش مراقبت می‌کند. او به پسر ۱ طوری نگاه می‌کند که انگار مطمئن است کار اوست. شاید عمدا این کار را می‌کند که او را مقصر جلوه دهد و از اینکه موفق شده لبخند پیروزی می‌زند. شاید هم با ظاهر آرام و لبخند خود درک و دلداری خود را به او نشان می‌دهد.

اگر این گزینه را انتخاب کردید شخص بسیار باوجدانی هستید. شما قبل از قضاوت سعی می‌کنید فرد را درک کنید و به دنبال عدالت هستید، اما کسی که نیاز به محبت دارد را دلداری می‌دهید. شما کسی نیستید که دوستانتان را در مشکلات رها کنید. شما مشکل فرد را درک می‌کنید که به شما حس استدلال منطقی و حل مساله می‌دهد.

به نظر شما چه کسی گلدان را شکسته است؟


کودک ۳

کودک ۳ بی گناه‌تر از همه به نظر می‌رسد. او زبان بدن مرموزی دارد. ببینید چطور دست‌هایش را در جیب گذاشته تا احساساتش را مخفی کند. به نظر می‌رسد او خودش فکر می‌کند: «هه! فقط او می‌تواند چنین کار احمقانه‌ای بکند.» یا «من این کار را کردم، اما همه او را سرزنش می‌کنند و هیچکس نمی‌فهمد کار من بوده»

اگر این گزینه را انتخاب کرده و فکر می‌کنید احساساتش را مخفی می‌کند تا شرایط به نفعش باشد، شخصیت رهبری دارید. شما می‌توانید مشکلاتی که افراد ایجاد کرده اند را تشخیص دهید نه شرایط. به همین دلیل همیشه به اطرافیانتان توجه دارید، هرچند اغلب نشان نمی‌دهید. شما رهبر هستید و دیدگاه‌های منحصر به خودتان را در هر زمینه‌ای دارید.

به نظر شما چه کسی گلدان را شکسته است؟

کودک ۴

کودک ۴ به مادرش نزدیک شده و دامن او را گرفته بنابراین نشان می‌دهد که از شکستن گلدان و عواقب آن در صورت مقصر بودن می‌ترسد. او و مادرش تنها کسانی هستند که به گلدان نگاه می‌کنند. او نزدیک به مادرش پنهان شده و سعی می‌کند از خشم و تنبیه او جلوگیری کند.

از دیدگاه روانشناسی انتخاب این گزینه ثابت می‌کند فرد مسئولیت پذیر و قابل اعتمادی هستید. این یکی از ویژگی‌هایی است که شما را در زندگی موفق می‌کند. هر روز تلاش می‌کنید با در ذهن داشتن اشتباهات و کاستی‌هایتان، فرد بهتری شوید. شما به راحتی به دیگران اعتماد می‌کنید و به همین دلیل بسیار حساس هستید.

به نظر شما چه کسی گلدان را شکسته است؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به نظر شما چه کسی گلدان را شکسته است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..