تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسئولین بگویند با وجود اقامت فرزندانشان دلیل دشمنی‌شان با آمریکا چیست؟

خادمی : اکنون مسئولین باید موضع خود را در برابر آمریکا مشخص کنند و بگویند که وقتی فرزندانشان در آمریکا اقامت دارند دلیل دشمنی‌شان با این کشور چیست؟

نماینده مجلس: روسیه نمی‌گذارد از گرسنگی بمیریم!

هدایت الله خادمی (عضو کمیسیون انرژی مجلس) درباره تهاتر نفت با کالای روسیه اظهار داشت: در شرایطی که به ما اجازه نمی‌دهند نفت بفروشیم و کالای مورد نیازمان را وارد کنیم، ممنون روسیه هم هستیم که به ما کالا می‌دهد تا از گرسنگی نمیریم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت ما به گونه‌ای است که باید بین بد و بدتر یکی را انتخاب کنیم، باید بین اینکه نفت به روسیه بدهیم و در قبال آن مواد روزانه‌مان را تامین کنیم و یا اینکه اصلا نتوانیم مواد اولیه مورد نیازمان را هم تامین کنیم، یکی را انتخاب کنیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: اکنون کشورها دنبال این هستند که کل یا بخشی از صادرات ما متوقف شود، این موضوع مثل سلاح کشتار جمعی است که به همه آسیب می‌زند و همه کشور با آن درگیر می‌شوند.

در حالی که کشورهای همسایه می‌خواهند تولید خود را بالا برده و جایگزین نفت ما شوند، ما نیز نباید اجازه تولید را به آنها بدهیم، یعنی نباید خیالشان بابت بالا رفتن تولید راحت باشد، نباید اجازه دهیم نفت‌شان از تنگه هرمز عبور کند و حتی نباید اجازه دهیم نفتی تولید شود که از تنگه عبور کند.

ما زمانی برای همین کشورهایی که می‌خواهند جایگزین نفت ما شوند برادری کردیم، حال اگر می‌خواهند جای ما را بگیرند باید نسبت به امنیت تولیدشان هشدار داده و پالس بدهیم که نمی‌گذاریم امنیت داشته باشند، وقتی آنها امنیت تولید نداشته باشند نفت ایران نیز قابل تحریم نخواهد بود.

خادمی در ادامه گفت: موضوع دیگر این است که اکنون مسئولین باید موضع خود را در برابر آمریکا مشخص کنند و بگویند که وقتی فرزندانشان در آمریکا اقامت دارند دلیل دشمنی‌شان با این کشور چیست؟ تناقض بزرگ از همین جا آغاز می‌شود، بنابراین تا این مساله حل نشود به نتیجه‌ای نمی‌رسیم.

وی با بیان اینکه برخی مسئولان اکنون بیشتر نگران کشوری هستند که فرزندان‌شان در آن زندگی می‌کنند نه منافع ملی، تاکید کرد: اکنون منافع ملی ما این نیست که فرزندان مسئولان در آمریکا باشند و ما با این کشور بجنگیم. فرزندان مسئولان نیز باید در همین کشوری زندگی کنند که بقیه سختی می‌کشند.

در این وضعیت بد اقتصادی مسئولان باید غیر از میراثی که داشته‌اند درآمدی را که از ابتدای انقلاب بدست آورده‌اند شفاف سازی کرده و به اقتصاد کشور برگردانند. مگر نه اینکه امام فرموده‌اند تبعیض طبقاتی و کوخ نشینی باید از بین برود، مگر نه اینکه رهبری فرمودند فساد اقتصادی بیماری مسری است که اگر جلوی آن را نگیریم به همه جا سرایت می‌کند؟ بنابراین اگر به فکر کشور هستیم راه مشخص است.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: ilnanews.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسئولین بگویند با وجود اقامت فرزندانشان دلیل دشمنی‌شان با آمریکا چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..