تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کامیون برقی کامینز، رقیب جدید تسلا سمی

کامینز با خرید شرکت افیشنت درایوترینز مستقر در سیلیکون ولی کالیفرنیا، گام مهمی در گسترش فناوری خودروی الکتریکی و توسعه کسب‌وکار کامیون برقی برداشت.

کامینز (Cummins) از طریق کسب مالکیت شرکت افیشنت درایوترینز (Efficient Drivetrains)، توان خود را در تولید کامیون برقی گسترش می‌دهد. افیشنت درایوترینز (EDI) یکی از تامین‌کنندگان موتور برقی و سیستم محرکه هیبرید است و مقر اصلی آن در سیلیکون ولی ایالات متحده آمریکا قرار دارد. هنوز جزئیاتی در مورد قرارداد کامینز و افیشنت درایوترینز منتشر نشده است، زیرا نهایی شدن این توافق در سه ماهه سوم امسال انجام خواهد شد. این مسئله می‌تواند کامینز را به عنوان رقیبی جدی و سرسخت برای تسلا و کامیون برقی سمی (Semi) معرفی کند.

شرکت درایوترینز که به تولید سیستم محرکه برقی برای اتوبوس و کامیون‌های تمام الکتریکی و پلاگین هیبرید مشهور است، با امضای این قرارداد به زیرمجموعه کامینز تبدیل می‌شود؛ الحاق EDI به کامینز، یکی از آخرین تلاش‌های این شرکت برای تبدیل شدن به رهبر جهانی در زمینه فناوری خودروی الکتریکی به شمار می‌رود. پیش از این کامینز با خریداری شرکت‌ انگلیسی جانسون متی باتری سیستمز و برند برامو (Brammo) مستقر در شمال آمریکا، گام مهمی در توسعه فعالیت‌های خود برداشت.

Cummins Electric truck / کامیون برقی کامینز

کامینز بیش از ده سال پیش توانایی‌های خود در برقی‌سازی خودرو را توسعه داد. در طول ۹ ماه گذشته و با افزایش تلاش‌های استراتژیک برای بهبود توانایی در زمینه ذخیره‌سازی انرژی برق، سرمایه‌گذاری در این کسب‌وکار تسریع شد. خرید شرکت‌های جانسون متی باتری سیستمز و برامو به رشد کامینز کمک شایانی کرد. پس از اضافه شدن سیستم‌های محرکه تمام الکتریکی و چهار حالته هیبریدی، EDI می‌تواند تخصص کامینز را در تولید محصولات برقی گسترش دهد. امروزه سیستم هیبریدی EDI از مهم‌ترین محصولات در بازار محسوب می‌شود و می‌تواند بین حالت‌های تمام الکتریکی، سری و موازی سوئیچ کند.

ناوگان برقی کامینز مجهز به سیستم‌های برقی-هیبریدی EDI تاکنون بیش از ۹.۵ میلیون کیلومتر در جاده‌های ایالات متحده و چین سفر کرده‌اند. بهره‌گیری از فناوری، تجربه و پایگاه متمایز EDI در میان مشتریان، می‌تواند توانایی کامینز را در بازار خودروی الکتریکی بهبود بخشد و سهم چشمگیری از فروش بازار را به آن اختصاص دهد.

Cummins Electric truck / کامیون برقی کامینز

مقاله‌های مرتبط:

تام لاینبرگر، رئیس و عضو هیئت مدیره شرکت کامینز گفت:

در حالی که تقاضا برای انرژی و فناوری‌های مرتبط با آن در حال تکامل هستند، کامینز همچنان متعهد به نوآوری‌هایی است که روش‌های مناسبی برای کمک به مشتریان ارائه می‌دهد. تسلط کامینز بر EDI به همراه بهره‌گیری از نیروی کار خبره، توانایی در زمینه تولید خودروی برقی و ساخت فناوری مدرن، می‌تواند آینده روشنی برای این شرکت رقم بزند.

جوئرگ فرچائو، رئیس و عضو هیئت مدیره EDI گفت:

همان‌طور که صنعت خودرو همچنان در حال تکامل است، تامین‌کنندگان قطعات مربوط به خودروهای الکتریکی و هیبریدی نیز همراه با این تحول گام برمی‌دارند. در نتیجه ترکیب کامینز و EDI، فرصتی عالی برای رشد و رهبری در این زمینه فراهم می‌کند. راهبری کامینز در صنعت کامیون برقی و تمرکز بر نوآوری همراه با سیستم‌های محرکه پلاگین هیبرید و تمام برقی EDI، به ما اجازه می‌دهد تا محصولات، خدمات و پشتیبانی خود را در سطح جهانی ارائه کنیم. بسیاری از شرکت‌ها ترجیح می‌دهند که از خدمات و فناوری‌های پیشرفته در تولید محصولات خود بهره ببرند و کامینز در این زمینه پیشرو است. ما با همکاری یکدیگر می‌تواند بخش کامیون برقی را به خوبی هدایت کنیم و گزینه‌های هیجان‌انگیز جدیدی ارائه دهیم که بتواند در سطح بازار رقابتی باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کامیون برقی کامینز، رقیب جدید تسلا سمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..