تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد کاسیاس از به کارگیری « VAR » در فینال جام جهانی 2018

به گزارش   خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  ایکر کاسیاس که در حال حاضر برای تیم پورتو پرتغال بازی می کند، از عملکرد سیستم کمک داور ویدئویی در دیدار فینال جام جهانی 2018 بین فرانسه و کرواسی (4: 2) انتقاد کرد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

همچنین بازیکن سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا از گل اول فرانسه هم که در در دقیقه 18 از بازی و پس از ارسال یک ضربه آزاد به ثمر رسید ابراز نارضایتی کرد.

کاسیاس گفت: "صادقانه بگویم، من واقعا استفاده از VAR را درک نمی کنم. داور بابت نقض قانون روی گریزمان پنالتی گرفت، که پنالتی نبود. فرانسه یک گل زد و دیگر هیچ اتفاقی نیفتاد."

تیم فرانسه، کرواسی را در فینال جام جهانی 2018 شکست داد و برای دومین بار در تاریخ مدال طلای جهان را به دست آورد.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google)استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: فرانسه 4 - کرواسی 2/خروس ها برای دومین بار فاتح جام جهانی شدند


انتهای پیام/


انتقاد ایکر مقدس از «وار»



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد کاسیاس از به کارگیری « VAR » در فینال جام جهانی 2018»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..