تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادامه همکاری « دشان» با فرانسه

به گزارش   خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه پس از پیروزی تیمش بر کرواسی در فینال جام جهانی 2018 روسیه و کسب عنوان قهرمانی جهان، گفت همچنان با این تیم کار خواهد کرد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

دشان گفت: "من مانند (امه) ژاکه عمل نخواهم کرد، که تیم را بعد از مسابقات جام جهانی 1998 ترک کرد. من در تیم باقی خواهم ماند، همانطور که در شروط قرارداد عنوان شده است. البته اکنون چند هفته به مرخصی خواهم رفت، اما به زودی دوباره یکدیگر را خواهیم دید."

پیش از این، رسانه ها گزارش داده بودند که دشان در پایان جام جهانی 2018 ، فرانسه را ترک خواهد کرد. گمانه زنی ها حاکی از این بود که زین الدین زیدان سرمربی سابق رئال مادرید، جایگزین او خواهد بود.

شب گذشته، تیم ملی فرانسه برای دومین بار در تاریخ قهرمان جهان شد. پیش از این، فرانسه در سال 1998 موفق به فتح جام جهانی شد.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google)استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: فرانسه 4 - کرواسی 2/خروس ها برای دومین بار فاتح جام جهانی شدند


انتهای پیام/


دشان در فرانسه می ماند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادامه همکاری « دشان» با فرانسه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..