تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نصیرزاده: شجاعیان باید به گسترش برگردد

خبرگزاری فارس: هوشنگ نصیرزاده در خصوص اینکه آیا باشگاه استقلال پول قرارداد داریوش شجاعیان را پرداخت کرده است یا خیر، گفت: نه، استقلال یک باشگاه بدقولی است که با ما کنار نیامده است در صورتی که ما با باشگاه استقلال کنار آمدیم. از 25 اسفند تا به امروز هیچ پولی از باشگاه استقلال دریافت نکردیم در صورتی که این تیم را درک کرده‌ایم و می‌دانستیم پولی که در باشگاه استقلال است نیاز این تیم و بازیکنان است چرا که در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کند و هیچ فشاری به باشگاه نیاوردیم ولی تا به امروز هیچ اتفاقی صورت نگرفته و مسئولان باشگاه هیچ اقدامی برای حل این موضوع نکردند و کاملا نسبت به ما بدقولی کردند.

وی در ادامه گفت:‌مسئولان مالی باشگاه در جلسه توجیهی مدرسین کنفدراسیون در محل آکادمی مجموعه انقلاب حضور داشتند و من با آنها صحبت کردم و گفتم اگر پولی بابت انتقال یک بازیکن پرداخت نشود مجوز حرفه‌ای باشگاه متوقف شود. با توجه به اینکه قرارداد سه جانبه امضا شده است و شخص شجاعیان آن را امضا کرده باید با این شرایط به گسترش فولاد برگردد. به قول آفریقایی ها (فیل چه مرده و چه زنده) برای ما مهم نیست، ما اکنون که او مصدوم هست کاری نداریم و باید تا شهریور ماه که پنجره نقل و انتقالات باز است به گسترش بازگردد.

وی در پایان در خصوص اینکه تکلیف باشگاه گسترش چه خواهد شد وآیا با فیروز کریمی همکاری خواهید کرد یا خیر، گفت: ما از پیشنهادات آقای کریمی خبر نداریم چه تیم‌هایی به او پیشنهاد دادند که به عنوان سرمربی فعالیت کند اما امروز نتیجه وضعیت باشگاه فولاد مشخص می شود. بعد از اینکه انتقال صورت گرفت و گسترش فعالیت خود را در لیگ ادامه داد با کریمی مذاکره خواهیم کرد تا برای لیگ برتر آماده شویم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نصیرزاده: شجاعیان باید به گسترش برگردد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..