تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضریب محرومیت در کنکور ۹۸ برای دانش آموزان مناطق محروم تعیین شد/ حذف حقوق تابستان معلمان را تکذیب می‌کنم

تعیین ضریب محرومیت در کنکور ۹۸ برای دانش آموزان مناطق محروم / حذف حقوق تابستان معلمان را تکذیب می کنمبطحایی از تعیین ضریب محرومیت برای مناطق محروم در اعمال سوابق تحصیلی کنکور ۹۸ خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره علمی-فرهنگی فرهنگیان در جمع خبرنگاران درباره شائبه وجود ۱۰۰ هزار نیروی مازاد در آموزش و پرورش اظهار کرد: کل نیروی اداری در سراسر کشور 50 هزار نفر است و نمی‌دانم این آمار 100 هزار نیروی مازاد  از کجا آمده است، در حالی که نیروهای ستادی و اداری ما 50 هزار نفر است.

وی درباره تاثیر 30 درصدی سوابق تحصیلی در کنکور 98 ادامه داد: این تصمیم از کنکور سال آینده طبق مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو انجام می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: برخی از این گلایه ها به دلیل این است که توضیحات کافی درباره تاثیر سوابق تحصیلی نداریم در حالی که سوابق تحصیلی بر اساس امتحانات نهایی که برای همه یکسان است، در نظر گرفته می‌شود.

بطحایی ادامه داد: تفاوت معنی داری در معدل دانش آموزان سراسر کشور مشاهده نمی کنیم این امتحانات در سطح دانش آموزان متوسط طرح می‌شود و از این جهت مشکلی نداریم.

وزیر آموزش و پرورش افزود: در مناطق محروم با محرومیت دو و سه، ضریب محرومیتی نسبت به منطقه یک با هدف رفع نابرابری آموزشی در نظر گرفته می شود.

نقشه نظام اداری اصلاح می شود

وی تصریح کرد: با این مصوبه مجلس به سمت حذف کنکور حرکت می کنیم و اعمال سوابق تحصیلی از ارکان اصلی آن محسوب می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش درباره زمان پرداخت اولین قسط پاداش پایان خدمت فرهنگیان گفت: با توجه اعتبار 3600 میلیارد تومانی سازمان برنانه و بودجه اولین قسط تیرماه پرداخت می شود که اولین قسط آن 1200 میلیارد تومان است.

بطحائی از نقشه اصلاح نظام اداری خبر داد و بیان کرد: با چابک سازی در ستاد و مناطق نیروهای اداری را کاهش داده تا چیدمان نیروهای تخصصی یه گونه ای باشد که تفویض اختیار به سطوح پایین تر برسد و این قانون مختص آموزش و پرورش نبوده و به همه دستگاه‌ها مربوط می سود.

وی با اشاره به اینکه مجوز اخذ ۱۸ هزار نیرو را گرفتیم، اظهار کرد: تامین نیرو از دو دانشگاه شهید رجایی و دانشگاه فرهنگیان را در دستور کار داریم همچنین از طریق حق التدریس تامین نیرو داریم.

وزیر آموزش و پرورش از پیشنهاد تقسیم دوره چهار ساله تربیت معلم به دو دوره ۲ ساله خبر داد و اظهار کرد: علی رغم مشکلات در نیروی انسانی برنانه ریزی مشکلی ندارد و سمینار خاص برای نیروی انسانی در شهریور خواهیم داشت.

بطحایی درباره خبر حذف حقوق تابستان معلمان گفت: این خبر به هیچ وجه صحت ندارد و آن را تکذیب می کنم؛ هرگز تصمیم نداریم در ایام تابستان حقوق و مزایا معلمان را کم یا قطع کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضریب محرومیت در کنکور ۹۸ برای دانش آموزان مناطق محروم تعیین شد/ حذف حقوق تابستان معلمان را تکذیب می‌کنم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..