تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازداشت زن داعشی پیش از عملیات انتحاری +جزئیات

بازداشت زن داعشی که آماده عملیات انتحاری بود+جزئیاتبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛یک منبع امنیتی عراقی امروز اعلام کرد که نیروهای امنیتی موفق شده اند یک تروریست انتحاری را بازداشت کنند.

بر اساس این خبر یک زن انتحاری تروریست که کمربند انفجاری داشته در مرکز خانقین در استان دیالی بازداشت شده است.

این منبع تأکید کرد که این زن در یکی از خانه های مسکونی در مرکز خانقین بازداشت شده است در حالی که این کمربند را به تن داشته است.

این عملیات بر اساس اطلاعات دقیق امنیتی اجرا شده است و تروریست انتحاری بعد از بازداشت برای بازجویی به نهادهای مربوطه تحویل داده شده است.

منبع:مهر

انتهای پیام/

بازداشت یک زن پیش از انجام عملیات انتحاری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازداشت زن داعشی پیش از عملیات انتحاری +جزئیات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..