تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وام ضروری و ویژه تابستان دانشجویان، مرداد ماه واریز می‌شود

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

وام ضروری و تابستان دانشجویان مردادماه واریز می شودذالفقار یزدان مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وام ضروری و وام ویژه تابستان اظهار کرد: با عنایت به پیگیری‌های مکرر صندوق رفاه و تأمین اعتبار وام مذکور توسط این صندوق، لیست وام تأیید و تا مرداد ماه سال جاری توسط صندوق رفاه به حساب دانشجویان واریز می شود.

جزئیات افزایش وام ودیعه مسکن متاهلین دانشجویان 

وی در خصوص وام ودیعه مسکن متاهلین دانشجویان گفت:سال گذشته بالغ بر 46 میلیارد و 100 میلیون تومان وام ودیعه مسکن متاهلین و کمک رهنی به دانشجویان دانشگاه های کشور پرداخت شد که قرار است امسال این مبلغ افزایش یابد و به 59 میلیارد و 200 میلیون تومان برسد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم  ادامه داد: همچنین در سال 96، وام ودیعه مسکن دانشجویان متاهل از 7 میلیون به 15 میلیون تومان و در کلان شهرها نیز از 6 میلیون به 12 میلیون تومان افزایش یافت،در برخی شهرها نیز مبلغ وام مسکن از 4 میلیون و 500 هزار تومان به 9 میلیون تومان افزایش یافته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وام ضروری و ویژه تابستان دانشجویان، مرداد ماه واریز می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..