تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین وضعیت طرح سوال از روحانی در مجلس

باشگاه خبرنگاران جوان: احمد امیرآبادی‌فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه کمیسیون اقتصادی نامه‌ای را درباره بررسی سوال از رئیس جمهور در این کمیسیون به هیئت رئیسه ارسال کرده است، گفت: آقای پورابراهیمی طی این نامه خطاب به آقای لاریجانی اعلام کرده است که رئیس جمهور نمایندگان خود را برای حضور در جلسات بررسی سوال با حضور نمایندگان سوال کننده، نفرستاده است.

وی ادامه داد: براین اساس، کمیسیون اقتصادی طی این نامه از هیئت رئیسه درخواست تعیین تکلیف کرده و پرسیده‌اند که چه اقدامی باید درباره سوال از رئیس جمهور انجام دهند.

نماینده مردم قم در مجلس تأکید کرد: براساس قانون و آئین‌نامه داخلی مجلس، اعلام وصول سوال برعهده رئیس مجلس است، اما نامه کمیسیون اقتصادی ابتدا باید در جلسه هیئت رئیسه مجلس بررسی شود.

وی تصریح کرد: همچنین ابتدا این موضوع باید در هیئت رئیسه مجلس بحث شود که با توجه به اینکه رئیس جمهور نمایندگان خود را به کمیسیون اقتصادی نفرستاده، آیا باید جلسه دیگری برای این موضوع قرار داد تا آقای روحانی نمایندگان خود را برای بررسی سوال بفرستد و یا اینکه رئیس مجلس همین نامه آقای پورابراهیمی را به عنوان گزارش کمیسیون اقتصادی قلمداد کرده و سوال را اعلام وصول کند.

امیرآبادی‌فراهانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا احتمال دارد هفته آینده با آغاز به کار صحن علنی مجلس سوال از رئیس جمهور اعلام وصول شود، گفت: خیر، احتمال ندارد اعلام وصول شود، زیرا ابتدا این موضوع باید در هیئت رئیسه بررسی شده و ببینیم که در این جلسه چه تصمیمی گرفته می‌شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس بیان کرد: نظر شخصی بنده این است که زمان تمام شده و باید سوال از رئیس جمهور اعلام وصول شود، اما شاید هیئت رئیسه مجلس طور دیگری نظر دهد، لذا باید صبر کرد تا این جلسه برگزار شود.

وی اظهار کرد: معمولا جلسه هیئت رئیسه مجلس یکشنبه‌ها بعدازظهر تشکیل می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین وضعیت طرح سوال از روحانی در مجلس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..