تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمانی: پول بیت‌المال را الکی خرج نمی‌کنیم

خبرگزاری میزان: حسن زمانی در خصوص انتقال علی کریمی از تیم فوتبال سپاهان به استقلال، اظهارداشت: از شما می‌شنوم که با کریمی قرارداد بسته شده است. باید در این خصوص بیشتر صحبت کنیم و تصمیم نهایی را بگیریم.

وی در مورد اینکه دکتر نوروزی پزشک تیم فوتبال استقلال گفته که علی کریمی مصدوم است و باشگاه این بازیکن را جذب کرده است، گفت: دکتر نوروزی باید بداند که اگر علی کریمی مصدوم باشد با او قراردادی بسته نمی‌شود. کادر پزشکی باید بازیکن را از لحاظ سلامت تایید کند و پس از آن با او قرارداد بسته شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه شاید این قرارداد با نظر وینفرد شفر سرمربی این تیم صورت گرفته، خاطرنشان کرد: با شناختی که از شفر دارم فکر نمی‌کنم او چنین کاری کرده باشد. باشگاه با بازیکن مصدوم قرارداد نمی‌بندد و پول بیت‌المال را بیهوده خرج نمی‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمانی: پول بیت‌المال را الکی خرج نمی‌کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..