تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رضایت جان توشاک از آماده‌سازی تراکتور

خبرگزاری مهر: تمرینات پیش فصل تراکتورسازی تبریز همچنان در کشور ترکیه در حال برگزاری است تا جان توشاک شناخت بهتری نسبت به تیم خود پیدا کند.

سرمربی ولزی تراکتورسازی در طول این اردو بازی های تدارکاتی مختلفی را برای سرخپوشان برنامه ریزی کرد تا آنها را در آستانه هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر در شرایط بازی قرار دهد.

توشاک در آخرین نشست خود با کادرفنی این تیم که یکی از مسئولان باشگاه نیز حضور داشت رضایت خود را از شرایط جسمانی بازیکنانش اعلام کرد و آنها را آماده حضور در بازی ها می داند. با این حال سرمربی سرخپوشان تبریزی همچنان معتقد است این تیم نیاز اساسی به یک مهاجم و هافبک نفوذی دارد.

باشگاه تراکتورسازی با گزینه های خارجی مدنظر توشاک موافقت اولیه داشته و قرار است پس از حضور آنها در تبریز در مورد مسائل مالی به توافقات لازم برسند.

توشاک هیچ گزینه ای از مدیر برنامه های ایرانی که بازیکن خارجی معرفی کرده اند را نپذیرفته است و می خواهد بازیکنان مدنظر خودش را به این تیم بیاورد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رضایت جان توشاک از آماده‌سازی تراکتور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..