تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شعب رسیدگی به امور بیمه‌ای شرکت‌های دانش بنیان اعلام شد/ معیری: ۷۰ میلیون نسخه الکترونیکی برای بیماران صادر شده است

در مراسم امضاء تفاهم نامه معاونت علمی و سازمان تأمین اجتماعی:

۷۰ میلیون نسخه الکترونیکی برای بیماران صادر شده استمعیری درخصوص نسخه بیمه الکترونیک گفت: درحال حاضر ۷۰ میلیون نسخه الکترونیکی از سوی سازمان تامین اجتماعی برای بیماران صادر شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  علی معیری مدیر کل دفتر راهبردی سیاست‌های سازمان تأمین اجتماعی در مراسم امضاء تفاهم نامه بین معاونت علمی و سازمان تأمین اجتماعی که صبح امروز در محل سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد، با اشاره به اینکه سازمان تأمین اجتماعی یک سازمان خدمت محور است، گفت: این سازمان متمایز‌ ترین خدمات را به مردم ارائه می‌دهد و در نگاه جدید خود از فناوری به عنوان عاملی توانمند ساز برای کمتر کردن هزینه‌ها استفاده می‌کند.

مدیر کل دفتر راهبردی سیاست‌های سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه 2 هزار میلیون نفر مراجعه الکترونیکی در سال به سازمان تأمین اجتماعی مراجعه کرده‌اند اظهار کرد: با کارایی، پویایی و صرفه‌جویی برنامه ریزی‌های متناسبی انجام گرفته است که به واسطه آن قصد داریم به تأمین اجتماعی دیجیتال دست پیدا کنیم.

وی درباره پروژه‌ها و فعالیت‌های استارت‌آپی این سازمان، گفت: در حال حاضر 72 پروژه تعریف شده است و 2 شرکت پیمانکار و استارت‌آپی برنامه ریزی‌های مناسبی را برای پیگیری پروژه ها انجام می‌دهند.

معیری در خصوص چگونگی فعالیت‌ بخش استارت‌آپی سازمان تأمین اجتماعی، اظهار کرد: زمینه سازی برای واگذاری فعالیت‌های تصدی گری به بخش خصوصی و ارائه داده‌های سازمان تأمین اجتماعی به بخش خصوصی از جمله فعالیت‌هایی است که دنبال می‌کنیم.

مدیر کل دفتر راهبردی سیاست‌های سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: در حال حاضر سرویس استحقاق درمان در تمام مراکز سازمان تأمین اجتماعی رعایت می‌شود و در همین راستا 60 میلیارد تومان پول صرفه‌جویی کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه به دنبال ایجاد مدل کسب و کار مناسب هستیم، گفت: بخش خصوصی باید در فعالیت‌های فناورانه وارد شود و بتواند محیط کسب و کار مناسب را برای جوانان و شرکت‌های دانش بنیان به وجود آورد.

ساخت بیمارستان هوشمند در دستور کار است

معیری با اشاره به نسخه الکترونیکی و بیمارستانهوشمند، بیان کرد: پروژه‌های مناسب و فناورانه‌ای را در حوزه درمان پیش برده‌ایم و ساخت بیمارستان هوشمند در برنامه‌های ما قرار دارد همچنین در حال حاضر 70 میلیون نسخه الکترونیکی برای بیماران نوشته شده است.

مدیر کل دفتر راهبردی سیاست‌های سازمان تأمین اجتماعی در خصوص حمایت از استارت‌آپ‌ها، گفت: مرکز شتاب دهی برای بهبود فرآیند استارت‌آپ‌ها به وجود آمده است و برنامه‌های راهبردی در سازمان تأمین اجتماعی پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد: در سازمان تأمین اجتماعی توانسته‌ایم اکوسیستم مناسبی را توسعه دهیم و ارتباط بین سازمان‌ها را برای ایجاد ارزش افزوده ایجاد کرده‌ایم.

شعب رسیدگی به امور بیمه‌ای شرکت‌های دانش بنیان

همچنین در ادامه این مراسم، محمد حسن زدا معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی در خصوص تفاهم نامه‌ای میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان تأمین اجتماعی، ‌گفت: امیدواریم که با امضای این تفاهم نامه شرکت‌های دانش بنیان بتوانند فعالیت مناسبی در بخش بیمه‌ای داشته باشند.

معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه 2 شعبه مخصوص برای انجام فعالیت‌های بیمه‌ای شرکت‌های دانش بنیان ایجاد شده‌اند، گفت: شعبه 17 و 13 تهران برای رسیدگی به امور شرکت‌های دانش بنیان و منعقد کردن قرار داد‌های آنان به وجود آمدند.

وی یادآور شد: دوره‌های آموزشی و ارتباطات برخط در راستای برقراری ارتباط برای کارگذاران بیمه و شرکت‌های دانش بنیان به وجود آمدند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شعب رسیدگی به امور بیمه‌ای شرکت‌های دانش بنیان اعلام شد/ معیری: ۷۰ میلیون نسخه الکترونیکی برای بیماران صادر شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..