تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت و شرایط فروش خودروهای لیفان کرمان موتور

فهرست قیمت و شرایط فروش خودروهای لیفان X60، X50 و 820، مونتاژ شرکت کرمان موتور در تیرماه ۹۷ اعلام شد.

قیمت و شرایط فروش لیفان X50

Lifan X50

نام محصولقیمت نمایندگیقیمت بازارتحویلشرایط فروشلیفان X50 اتوماتیک۸۶,۵۰۰,۰۰۰

۸۸,۵۰۰,۰۰۰

یک ماهه

پیش‌پرداخت ۲۵ میلیون تومان و ۱۲ قسط ۴ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان
پیش‌پرداخت ۳۰ میلیون تومان و ۲۴ قسط ۲ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان
پیش‌پرداخت ۳۵ میلیون تومان و ۳۶ قسط یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان

لیفان X50 با پیشرانه ۱.۵ لیتر عرضه می‌شود که قدرت ۱۰۲ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور بر دقیقه و نهایت گشتاور ۱۳۳ نیوتن‌متر در ۳۵۰۰ دور بر دقیقه است. این محصول یکی از ضعیف‌ترین خودروهای بازار ایران در سرعت‌گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت است و با گیربکس اتوماتیک CVT، حدود ۱۷ ثانیه پس از شروع حرکت به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. نهایت سرعت لیفان X50، نزدیک به ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت و میانگین مصرف سوخت آن، ۶.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

قیمت و شرایط فروش لیفان X60

LIFAN X60

نام محصولقیمت کارخانهقیمت بازارتحویلشرایط فروشلیفان X60 اتوماتیک٩٧,٥٠٠,٠٠٠٩٨,٠٠٠,٠٠٠یک ماههپیش‌پرداخت ۳۰ میلیون تومان و ۱۲ قسط ۵ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان
پیش‌پرداخت ۳۵ میلیون تومان و ۲۴ قسط ۲ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان
پیش‌پرداخت ۴۰ میلیون تومان و ۳۶ قسط یک میلیون و ۹۶۰ هزار تومان

لیفان X60، مشخصات فنی، قیمت و هرآنچه درباره آن باید بدانید

لیفان X60، مجهز به پیشرانه‌ی ۱.۸ لیتری تنفس طبیعی است که قدرت ۱۳۱ اسب بخار در دور موتور ۶۰۰۰ دور بر دقیقه تولید می‌کند. نهایت گشتاور این خودرو، ۱۶۸ نیوتن‌متر است که از ۴۲۰۰ دور بر دقیقه حاصل می‌شود. نمونه‌ی جدید، دارای گیربکس اتوماتیک CVT با قابلیت تعویض به صورت دستی است و به همین دلیل، ۱۳.۵ ثانیه پس از شروع حرکت، سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ثبت می‌کند. نهایت سرعت لیفان X60 اتوماتیک، ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت است و بنا به گزارش‌های استفاده‌کنندگان در ایران، میانگین مصرف سوخت ۸.۵ تا ۹ لیتر بنزین در ۱۰۰ کیلومتر دارد. این خودرو، دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵  با موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ مجهز به سیستم زمان‌بندی متغیر (VVT) سوپاپ‌ها است.

لیفان 820

LIFAN 820

نام محصولقیمت کارخانهقیمت بازارتحویلشرایط فروشلیفان X60 اتوماتیک---١٣٠,٠٠٠,٠٠٠------

لیفان 820، مشخصات فنی، قیمت و هرآنچه درباره آن باید بدانید

لیفان 820 مجهز به موتور ۲.۴ لیتری با حجم دقیق ۲۷۷۳ سی‌سی است که می تواند گشتاور  ۲۲۶ نیوتن متر و قدرت ۱۵۸ اسب بخار از طریق گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به چراخ های جلو منتقل کند. این خودرو در زمان ۱۱.۵ تا ۱۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و نهایت سرعت ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت ارائه می‌دهد. میانگین مصرف سوخت لیفان 820، حدود ۸.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است.

بروزرسانی ۲۵ تیرماه ۱۳۹۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت و شرایط فروش خودروهای لیفان کرمان موتور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..