تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیوه جدید جذب سرمایه جمعی برای اشتغال مددجویان کلید خورد

شیوه جدید جذب سرمایه جمعی برای اشتغال مددجویان کلید خوردبه گزارش  حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاخص‌ترین بند همکاری این تفاهم نامه استفاده از یک شیوه جدید مبتنی بر فناوری اطلاعات برای جذب سرمایه جمعی است که زمینه کارآفرینی و اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد را فراهم می‌کند.

بر اساس این گزارش، در این شیوه هر شخص حقیقی یا حقوقی به تناسب توان مالی مبلغی را برای اجرای ایده‌های نویی که در مسیر تحقق امور خیریه باشد اختصاص می‌دهد تا سرمایه مورد نظر صاحب ایده آماده شود و بدین تربیت چرخه‌ای از حمایت‌های کوچک از طریق تکنیک مشهور به کراودفاندینگ یا همان تامین جذب سرمایه جمعی به وجود آید.

شیوه جذب سرمایه جمعی که عموما برای حمایت از کسب و کار‌های کوچک در ایده‌های نو مناسب است به چهار شکل، روش پاداش محور، روش خیریه، روش وام دادن و روش مشارکتی در دنیا رواج دارد و هر روز گسترش می‌باید که در این تفاهم نامه از روش خیریه استفاده می‌شود.

شیوه جدید جذب سرمایه جمعی برای اشتغال مددجویان کلید خورد

با توجه به ماموریت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای توسعه کسب و کار‌های نوپا مبتنی بر فناوری اطلاعات و ماموریت کمیته امداد امام خمینی برای جذب خیریه و اختصاص آن برای توسعه کسب و کار افراد بی بضاعت این مدل تنها توسط مشارکت و هم‌افزایی این دو نهاد ممکن بود و بدین سبب تفاهم نامه همکاری و مشارکت برای بهره مندی از ظرفیت‌های موجود جهت توانمندی مددجویان مستعد مورد حمایت در بستر ICT به مدت سه سال میان این دو مجموعه منعقد می‌شود.

تصاویر بیشتر را در اینجا ببینید: امضای تفاهم نامه میان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس کمیته امداد امام خمینی (ره)

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیوه جدید جذب سرمایه جمعی برای اشتغال مددجویان کلید خورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..