تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زوم‌اپ: PhotoScan؛ عکس‌های چاپ‌شده را به نسخه‌ دیجیتال تبدیل کنید

اگر همیشه به‌دنبال اپلیکیشنی می‌گشتید که نسخه‌ی دیجیتالی تصاویر چاپ‌شده‌تان را به شما تحویل دهد، ادامه‌ی این قسمت از زوم‌اپ را از دست ندهید.

در روزگار نه‌چندان دور، قبل از این‌که گوشی‌های هوشمند به زندگی‌هایمان وارد شوند، مردم از لحظات خاطره‌انگیز خود عکس می‌گرفتند و آن‌ها را به‌صورت فیزیکی روی کاغذ به چاپ می‌رساندند؛ عکس‌هایی از اعضای خانواده، جشن‌های تولد و لحظات به‌یادماندنیِ در کنارِ هم بودن! حال با گذشت سال‌ها، این قطعات شکننده‌ی کاغذی خاطرات شما را تشکیل می‌دهند و حفظ آن‌ها برای اکثر افراد از اهمیت بسیاری برخوردار است. متأسفانه به‌دلیل ماهیت فیزیکی این تصاویر، نمی‌توان در هر زمان و هر کجا، به این عکس‌ها دسترسی داشت. 

حال اگر در گذشته قصد رهایی از این تصاویر کاغذی و تبدیل آن‌ها به عکس‌های دیجیتال را داشتید، به‌ناچار باید به‌‌سراغ اسکنر‌های عظیم‌الجثه‌ می‌رفتید و با اتصال کابل‌ و دانلود درایورِ مخصوص، آن‌ها را در رایانه‌ی خود ذخیره می‌کردید؛ اما اگر تکنولوژی‌ای وجود داشت که تمام عملیات فوق را به‌‌آسانی و در دسترس‌ترین شیوه‌ی ممکن برایمان فراهم می‌کرد چه می‌شد؟

زوم‌اپ‌های پیشین:

به اپلیکیشن PhotoScan by google photos سلام کنید؛ زیرا این اپلیکیشن دقیقاً جواب پرسش بالا است و تمام عملیات یادشده را تنها از طریق گوشی‌ هوشمندتان انجام می‌دهد. به‌لطف وجود این اپلیکیشن، تنها کاری که نیاز به انجام است، گرفتنِ دوربین گوشی روبه‌روی تصاویر چاپ‌شده است؛ به‌گونه‌ای که دایره‌های روی نمایشگر در محل مشخصِ خود قرار بگیرند.

با انجام این‌کار، شما به نسخه‌ی دیجیتال و باکیفیت عکس‌های قدیمی خود دسترسی خواهید داشت. نکته‌ی جالب درباره‌ی این اپ، استفاده از یادگیری ماشین برای حذف بازتابش نور روی عکس‌های براق است؛ در صورتی که به‌صورت عادی با دوربین گوشی خود اقدام به تصویر‌برداری از عکس‌های چاپ‌شده کنید، بازتابش نور بیش از هر چیزِ دیگری آزاردهنده جلوه می‌کند و از کیفیت تصاویر می‌کاهد.

گوگل این اپلیکیشن را به‌گونه‌ای طراحی کرده که تعامل مناسبی با گوگل فوتوز داشته باشد؛ بنابراین تمام عکس‌هایی که ذخیره می‌کنید، از حیث چهره و مکان دسته‌بندی می‌شوند.

در صفحه‌ی گوگل‌پلی این اپلیکیشن نوشته شده است:

PhotoScan اپلیکیشن اسکنری است که توسط تیم گوگل فوتوز توسعه داده شده و به شما اجازه می‌دهد از طریق دوربین موبایلتان، به اسکن و ذخیره‌ی تصاویر موردعلاقه‌ی چاپ‌شده‌تان بپردازید.

ویژگی‌های شاخص:

با دنبال‌کردنِ آموزشِ گام‌به‌گام هنگام اسکن، تصاویر را بدون انعکاس نور ثبت کنیدبریدنِ گوشه‌های تصویر به‌صورت خودکار به‌واسطه‌ی تکنولوژی تشخیص حاشیهاسکن مستقیم و مستطیل شکل با اصلاح زاویهچرخش خودکار تصویر و قرارگیری سوژه در جهت درست

تاکنون این اپلیکیشن بیش‌از ۱۰ میلیون بار از طریق فروشگاه گوگل‌پلی دانلود شده است و از میان ۶۰۴۷۲ رأی‌دهنده، PhotoScan‌ مؤفق به کسب امتیاز ۴.۳ شده است.

دانلود اپلیکیشن

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زوم‌اپ: PhotoScan؛ عکس‌های چاپ‌شده را به نسخه‌ دیجیتال تبدیل کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..