تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Kuji Cam Premium 2.2 – دوربین سریع و با کیفیت اندروید !

دانلود امروز 3+

آخرین آپدیت دوشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۷

2

نسخه 2.2

دوست داشتن 4

Kuji Cam Premium v2.2 [Unlocked] – اپلیکیشن دوربین سریع و با کیفیت اندروید
نسخه آنلاک شده و کامل برنامه به ارزش 0.99 دلار برای اولین بار در ایران

داشتن یک برنامه خوب برای ثبت لحظات دلنشین تان، یکی از بهترین راه ها برای استفاده از حداکثر قدرت سخت افزار دیوایستان می باشد. اپ های دوربین پیشفرض موجود در اسمارت فون های اندرویدی معمولا از امکانات و قابلیت های متنوعی برخوردار نیستند و تنها نیاز های پایه و اساسی را برطرف می سازند و در همین راستا هر کاربر باید یک اپلیکیشن دوربین را متناسب با نیازش نصب کند. Kuji Cam Premium عنوان یک اپلیکیشن خاص و سریع برای ثبت تصاویر شما با نهایت کیفیت ممکن مخصوص اندروید می باشد که توسط GinnyPix توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه با برخورداری از امکانات و قابلیت هایی متنوع به کاربرانش اجازه می دهد تا علاوه بر ثبت عکس هایی زیبا از انواع فیلتر ها نیز استفاده کرده و آثاری خارق العاده را از خود به ثبت برسانند. پیش از ثبت نهایی و ذخیره تصاویرتان یک پیش نمایش موقت را از آن مشاهده کنید تا در صورت نپسندیدن عکس از ذخیره و اشغال حافظه جلوگیری نمایید. جدا از قابلیت های اشاره شده یک سیستم استمپ گذاری نیز موجود است که اجازه می دهد تا تاریخ ثبت تصاویر را بر روی ان ها ثبت کنید. بهتر است این نرم افزار ساده و پر امکانات را از دست ندهید و برای دریافتش با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Kuji Cam Premium اندروید :

ثبت سریع و آسان تصاویر با نهایت کیفیت ممکن پیش نمایش فوری از تصاویر به ثبت رسیده فیلتر های مختلف و رنگی متنوع برای افزایش جذابیت عکس ها قرار دادن تاریخ ثبت تصاویر بر روی ان ها پشتیبانی از دو حالت عمودی و افقی تایمر خودکار برای ثبت آسان تصاویر نبود هیچ گونه تبلیغاتی در محیط برنامه امکان انتخاب رنگ فیلتر های دلخواهتان

اپلیکیشن Kuji Cam Premium با بهره بردن از امکانات و قابلیت هایی متنوع توانسته است با بیش از 5 میلیون دانلود فعال امتیاز 4.3 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه آنلاک شده آن را از سایت بزرگ فارسروید دریافت نمایید ؛ نسخه ما همه قابلیت های برنامه را به صورت رایگان در اختیارتان قرار میدهد و بدون محدودیت زمانی می توانید از انها بهره ببرید .

تغییرات نسخه v2.2:

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات

com.ginnypix.kujicam




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Kuji Cam Premium 2.2 – دوربین سریع و با کیفیت اندروید !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..