تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوشبخت در اینستاگرام، بدبخت در توییتر!

خوشبخت در اینستاگرام، بدبخت در توییتر!

صفحات شخصی در اینستاگرام و در سال‌های اخیر، محلی برای نمایش چهره متفاوت زندگی شده است؛ چهره‌ای که در آن تقریبا هیچ خبری از ناخوشی، غم و غصه نیست و هرآنچه در آن رخ می‌دهد، شادی و خوشی است.

البته که در میان این صفحات و اکانت‌های شخصی، چهره‌هایی هم پیدا می‌شوند که با اشک و زاری و غم و غصه سعی در جلب مخاطب دارند، اما اکثریت صفحات شخصی پرطرفدار مجموعه‌ای از عکس‌ها و استوری‌هایی است که از خرید، مسافرت، رستوران و تفریحاتی از این دست می‌گویند تا نشان دهند که صاحب اکانت، روزگار خوشی دارد.

اهالی توییتر فارسی در دو سه روز گذشته، نگاهی دقیق‌تر به این اکانت‌ها انداخته‌اند و ظاهر پرتناقض اکانت‌ها در اینستاگرام و نسبت‌شان با زندگی معلومی که همیشه پر از خوشی و شادی نیست را بررسی کرده‌اند. آنچه می‌خوانید مجموعه‌ای از این توییت‌هاست که در هشتگ «اینستاگرام» دیده شده است:

«چند وقت قبل یکی از دختر‌های فامیل توی اینستاگرام، ویدئویی گذاشت از زندگی شاد و مرفه تو کالیفرنیا. یکی دیگه از دختر‌های فامیل که بعد از کلی مصیبت و بدبختی به‌زور تونسته طلاق بگیره و وضع مالی بدی داره، زیر ویدئو نوشته بود: «خوش به حالت» ... اولی اخیرا مهاجرت کرده امریکا.

تقریبا هرروز دو سه ویدئو میذاره از خوشبختی‌اش، از خرید‌هایی که میکنه، از خونه بزرگی که داره، ماشین خاصش و هدیه‌هایی که همسرش که ظاهرا خیلی عاشقشه بهش میده. دومی از روزی که ازدواج کرد، شوهرش ورشکست شد، دعوا و کتک و بدبختی داشت، طلاق گرفت و سرپرستی بچه رو هم بهش ندادن؛ همسن هستند و تقریبا باهم بزرگ شدن... اون روز که کامنت «خوش به حالت» رو دیدم احساس کردم حالش خیلی بده.

احساس کردم دیدن این ویدئو و بقیه ویدئو‌ها حالش رو بد کرده، چند روز بعد خبر رسید که خودکشی کرده»، «گویا کاربران اینستاگرام بیشترین حس فلاکت را دارند. مساله، اما کاذب بودن هرکدام از این احساس‌هاست؛ هم خوشبختی و هم فلاکت.»، «مشکل شبکه‌های اجتماعی همینه؛ ظاهر زندگی بقیه رو با باطن زندگی خودمون مقایسه می‌کنیم و همه‌چی قاطی می‌شه»، «اینستاگرام پر از مهمونی، رستوران، ابراز عشق و دوستیه. توییتر هم پر از خبر بد، بدبختی و افسردگی.

نمی‌دونی آدم‌های اینجا چرا با اونجا فرق دارن و اینجا یه‌جورن و اونجا یه‌جور دیگه»، «من تو اینستاگرام جزو اون دسته از آدم‌ها هستم که موز جلو بقیه نمی‌خورن دلشون نخواد. اما نمی‌دونم چرا بقیه این فرهنگ رو فراموش کردن»، «اینستاگرام برای قضاوت درباره زندگی آدم‌ها کافی نیست» و «مردم نه اونقدری خوشبختن که تو اینستاگرام نشون می‌دن و نه اونقدر بدبخت که اینجا می‌نویسن».




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوشبخت در اینستاگرام، بدبخت در توییتر!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..